ورزشی

کفاشیان: من نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال هستم

علی کفاشیان پس از عزیمت به فدراسیون فوتبال ، در پاسخ به سؤالاتی درباره زمان برگزاری اولین جلسه شورای فدرال اظهار داشت: “مقرر شد با اعضای هماهنگ شود تا اولین جلسه شورا برگزار شود ساخته شده است “. انشالله ، ما امروز اینجا خواهیم بود.
درباره بحث درباره قانون اساسی فدراسیون فوتبال توضیح می دهد: نبی در فدراسیون نیست و قرار است گزارش های جدیدی را به من بدهد. به من دو یا سه روز فرصت دهید تا بروزرسانی کنم.
كفاشیان در پاسخ به این سؤال كه آیا او رئیس فدراسیون فوتبال است یا معاون اول رئیس جمهور ، گفت: من معاون اول رئیس جمهور بودم.
“آیا شما مسئول جلسه هیئت مدیره هستید؟” آیا به این موضوع رسیدگی می شود؟ ” “ما اکنون در جلسه شرکت خواهیم کرد و بعد خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. یک جلسه هیئت مدیره داشته باشید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. سه یا چهار روز به ما بدهید تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.
وی درباره حضور شخصی به نام بهروز زنجانی در زمان حضور کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس در اطراف تیم ملی صحبت کرد و گفته می شود این شخص در دوره ریاست جمهوری خود وارد فدراسیون شد: آیا در زمان ماست؟ کریس دوست این فرد است و احتمالاً با او ملاقات داشت اما هرگز به فدراسیون نرفت.


وقتی از وی سؤال شد كه آیا او اطلاعاتی در مورد طرح دعوی مارك ویلموتس دارد ، کفاشیان گفت: “نه ، من از این موضوع آگاه نیستم.”
معاون اول رئیس فدراسیون فوتبال گفت پیوستن به رئیس فدراسیون فوتبال غیرقانونی است. “نه ، مشکلی نیست.
وی جلسه امروز خود در فدراسیون فوتبال را تأیید کرد: قرار است نبی در اولین فرصت هیئت امنای را تشکیل دهد و من نیز در این جلسه شرکت خواهم کرد. در واقع ، حضور من در فدراسیون در حال حاضر معاون رئیس جمهور است و پیش بروید و ببینید چه اتفاقی می افتد.
کفاشیان همچنین در مورد دیدار خود با باهاما خاطرنشان کرد: استقبال شد و گفتگو داشتیم.
“آیا این درست است که شما با برخی از اعضای هیئت مدیره مخالف هستید؟” وی در پاسخ به این سؤال گفت: “هیچ تفاوتی بین من و اعضای هیئت مدیره وجود ندارد.”

256 251

دکمه بازگشت به بالا