استان ها

میزبانی منطقه آزاد کیش از کنگره کنفدراسیون فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

رئیس فدراسیون ناشنوایان تایید کرده است که انتخاب تیم ملی فوتبال آسیا برای بازی های المپیک 2022 در برزیل انجام می شود و افزود که ما در حال حاضر روی 17 قهرمان آسیا کار می کنیم. و امسال در شش رشته شرکت خواهیم کرد و میزبان دو دوره مسابقات جهانی تکواندو و شطرنج آسیا خواهیم بود.

رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان گفت: در فوتبال ، هفت تیم از جمله ایران آمادگی خوبی را برای معرفی کیفیت مطلوب میزبانی در آسیا اعلام کرده اند.

وی گفت: “در مجمع عمومی آسیا و اقیانوسیه در حاشیه بازی فوتبال ناشنوایان ، با رای محمد پرگار عضو آسیا به عنوان مسئول فدراسیون و حمایت بی دریغ او ، بار دیگر به ما كمك كرد.” به مدت 4 سال. احمد فاضل از بحرین به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال ناشنوایان انتخاب شد.

در این انتخابات محمد پرگار از ایران ، دیوید پیترز از استرالیا و احمد فاضل از بحرین برای كرسی ریاست فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوس آرام معرفی شدند كه پرگر با 9 رأی ، پیترز 6 رأی و فاضل 2 رای

نمایندگان 9 کشور در کنگره و انتخابات حضور داشتند و نمایندگان 16 کشور به صورت آنلاین این رویداد را دنبال کردند.

افغانستان ، اندونزی ، ایران ، عراق ، عراق ، کره ، قرقیزستان ، مالزی ، تایلند و ازبکستان 9 کشوری هستند که به طور غیرقانونی در پارلمان حضور دارند و پس از آنها استرالیا ، چین ، تایپه ، ژاپن ، هند ، قزاقستان ، کویت ، اردن ، لبنان و مغولستان قرار دارند. فلسطین ، بحرین و پاکستان. آنها از طریق مجمع گسترش اینترنت در انتخابات شرکت کردند.

48

دکمه بازگشت به بالا