ورزشی

انتصاب سرپرست کمیته سرداوران و داوران فدراسیون تنیس روی میز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، سیم سین ریزا را به عنوان داور بالو و داور بین المللی کشورمان را به عنوان رئیس کمیته تنیس و داوری فدراسیون تنیس منصوب کرد. . این کمیته قصد دارد از این تاریخ به طور مستقل فعالیت کند. پیش از این ، بخش های لیگ و داوران به عنوان کمیته فعالیت می کردند.

دادگاه سیم سین رضا:

با توجه به سطح تعهد ، تخصص و تجارب ارزنده مقام معظم رهبری ، وی شما را به عنوان رئیس کمیته داوران و داوری فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران منصوب کرده است. امیدواریم که با همت و عزم راسخ خود مطابق با سیاست کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس تلاش کنید.

وظایف اصلی شما به شرح زیر است:
1. تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع از داوران در کشور
برای سازماندهی امتحانات فرماندهان و معلمان فدرال با وزارت آموزش و پرورش هماهنگ شوید.
3-نظارت بر اجرای داوران و اتخاذ راهکارهای مناسب برای رساندن سطح داوران بین المللی به طرح جامع.
4- با هماهنگی وزیر فدرال کار دیگری انجام دهید

توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خداوند متعال است.

سیمسین ریزا که به عنوان داور بازی های المپیک 2020 ژاپن انتخاب شده است ، دارای مدرک داوری بین المللی از بلو بول (بالاترین نشان داوری) است و تنها داور بین المللی کشورمان است.

رضایی در آخرین حضور خود در صحنه های بین المللی در دو مقدماتی WTT و المپیک به عنوان کمک داور و در مقدماتی المپیک آسیا به عنوان داور شرکت کرده است.

داریوش ضرغام پور بازیکن سابق تیم ملی و یکی از باتجربه ترین و بین المللی ترین داوران کشورمان همچنان رئیس کمیته مسابقات و کمیته لیگ است.

دکمه بازگشت به بالا