ورزشی

تایید پرداخت کمک‌های مادی به فدراسیون‌ها توسط هیات اجرایی

کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک برای کمک های مادی و غیر مادی. مورد تأیید فدراسیون است.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از کمیته ملی المپیک ، هفتاد و هفتمین نشست کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک ، به ریاست آقای سیدرضا صالحی امیری ، عضو کمیته اجرایی و سایر مهمانان در سالن 2 کمیته ملی المپیک در مورد سرانجام ، بررسی 144 شاخص توسعه بودجه فدراسیون ورزشی مطابق با پروتکل بهداشت انجام شد.

در ابتدای جلسه ، رئیس کمیته ملی المپیک ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر ، دهه انقلاب اسلامی و گرامیداشت درگذشتگان و عزیزان عزیز ، از رئیس فدراسیون و اعضای مجمع عمومی و اظهارات تشویقی تشکر کرد . وزیر ورزش و جوانان

سپس طبق مصوبه چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در مورد تصویب همه شاخص ها ، کنترل ها و اجزای آن در جلسه فوق العاده امروز کمیته اجرایی با حضور رئیس والیبال. پرتاب وزنه برداری تکواندو. گلف تریاتلون و لیور سجادی ، رئیس هیئت ، به بازیهای المپیک توکیو و کاراهان لولو ، رئیس آکادمی ملی المپیک و پای مانفاک ، رئیس مرکز ملی نظارت اعزام شدند.

پس از بحث و دریافت نظرات و پیشنهادات رئیس فعلی فدراسیون و اعضای هیئت اجرایی ، تصمیم بر این شد كه كمیته مدیریت و برنامه ریزی ضمن در نظر گرفتن توصیه های ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی شورا ، اجرا با درج افراد حاضر در جلسه ، نهایی مشخص می شود.

همچنین لازم به ذکر است که در جلسه امروز هیئت اجرایی ، خدمات آقای کوس بوگوگاما در فدراسیون دوچرخه سواری یک لوح سپاس اهدا شد و اعضای هیئت اجرایی کمک های مادی و غیر مادی را از رئیس کمیته ارائه دادند. المپیک تا عامری ، اعضای هیئت اجرایی و شورای همراه با این توافق کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا