اجتماعی

بیمه سلامت کدام خدمات درمان سوختگی را پوشش می‌دهد؟

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران توضیحاتی را در خصوص خدمات درمان التهابی تحت پوشش این سازمان ارائه کرد.

محمد اسماعیل کاملی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در خصوص خدمات درمان التهابی تحت پوشش بیمه سلامت گفت: کلیه خدمات و هتل ها برای بیماران سوختگی در اتاق های عادی، سوختگی و سوختگی، بخش مراقبت های ویژه براساس مالیات مصوب هیات وزیران است. سازمان و در صندوق تخفیف با سهم سازمانی 95 درصد پرداخت شده است.

وی افزود: مابه التفاوت هزینه دارو، تجهیزات در صورت التهاب شدید با تاکید کمیته استانی (ویژه و صعب العلاج) از طریق هزینه های غیر استاندارد پرداخت می شود که علاوه بر هزینه بیمه سلامت می باشد. سهم سازمان از پرداخت اولیه

بیشتر بخوانید:

مهندس کاملی در خصوص هزینه تجهیزات آتش نشانی تصریح کرد: طبق تبصره اول مصوبه هیات وزیران (گمرک دولت)؛ هزینه پایه و خدمات عمومی برای بخشی که تخت را می پذیرد معادل 12 درصد هزینه اقامت (هتل) می باشد.

به گفته وی، سوزاندن لباس ها و انواع لباس های نقره ای بر عهده سازمان بیمه سلامت است اما پرداخت لباس های فشاری بر عهده این سازمان نیست.

وی در خاتمه تاکید کرد: بیمه دارو نیز بر اساس تعهدات اساسی سازمان بیمه گر محاسبه و پرداخت می شود.

باید بگویم؛ پیش از این رئیس انجمن حمایت از بیماران التهابی در گفت وگو با سلام آنلاین، با تاکید بر ضعیف بودن بیمه نامه ضد التهابی کشور، گفت: پانسمان نوآورانه با فناوری نانو و با قرار دادن آنتی بیوتیک در رگ های لباس که به بهبود سریعتر بیماران کمک می کند. پنهان نمی کنند. از سوی دیگر پس از ترخیص بیمار از بیمارستان برای محافظت از بدن در برابر التهاب، پوشیدن لباس مخصوص برای التهاب بدون بیمه ضروری است.»

همچنین به گفته مدیر گروه جراحی پلاستیک پانزدهم خرداد، بیمه ها جراحی زیبایی را جزو خدمات زیبایی می دانند و بیمه ای برای آن ارائه نمی کنند. بافت و صورت از نظر روانی تحت فشار است و با چنین عملی فقط صورت عادی می خواهد. البته او نمی خواهد زیباتر شود، اما می خواهد به سوختگی قبلی برگردد.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا