اجتماعی

تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تسهیلات ویژه ای برای ایجاد کتابچه جدید سازمان بیمه سلامت ایجاد شده است و تاریخ اعتبار کتابچه سازمان بیمه سلامت تا پایان سال تمدید شده است. ”

به گزارش سلام آنلاین و وبدا ، محمد مهدی ناصحی در مورد اضافه شدن دفترچه بیمه سلامت افزود: اگر این دفترچه کارت سفید داشته باشد ، نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان نیست.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: تمام پوشش بیمه ای بیش از 40 میلیون نفر از سازمان های بیمه سلامت ، به جز بیمه صندوق بیمه سلامت ایران ، نیازی به مشاركت در چاپ مجدد كتاب های بیمه سلامت و همه بیمارستان ها ، پزشكان ، داروسازان ندارد. و آزمایشگاه ها ممکن است دفترچه بیمه داشته باشند. خوب شوی. بر این اساس ، تاریخ انقضا دفترچه بیمه سلامت شما که در اوایل سال 1399 منقضی می شود ، نیازی به مراجعه نخواهد داشت.

وی گفت: سازمان های بیمه سلامت می توانند از طریق شماره گیری 1666 * از تاریخ اعتبار دفترچه بیمه درمانی خود مطلع شوند.

ناصحی همچنین بیمه رایگان بدون ارزیابی بیش از حد را تأیید کرد: با تصویب ستاد مبارزه با کرونا از امروز به بعد ، کسانی که بیمه نامه درمانی ندارند یا بیمه نامه دارند منقضی شده است ، می توانید با مراجعه به دفتر مخالفت درخواست دهید. بیمه درمانی رایگان دریافت کنید. دفترچه های بیمه سلامت عمومی فقط برای بخش دولتی معتبر هستند. کسانی که به هر دلیلی مایل به رفتن به بخش خصوصی هستند باید برای ارزیابی جامع در پیشخوان مراجعه کنند. همچنین ، از طریق وب سایت سازمان بیمه سلامت و بخش مراجعه ، بیمه ها می توانند برای ارزیابی جامع خود ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا