اجتماعی

بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام در آستانه روز جهانی قدس

مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی معظم امام (ره) بیانیه ای را به مناسبت سالگرد روز جهانی کاد صادر کرد.

به گزارش سلام آنلاین. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا
روز القاعده یادآور حمایت از فلسطین و مردم مظلوم آن است.

مسئله فلسطین یکی از مشکلاتی است که مردم تا به حال با فلسطینی ها مقابله کرده اند. از طرف دیگر ، مسائل انقلابی و عقیدتی و مبارزه با سیستم سیاسی ستمگر و استکباری. و خداوند وعده داده است که غرور در برابر مردم مظلوم شکست خواهد خورد و پیروزی غلبه خواهد یافت.

ما یاد و خاطره مقدسین قدس سره و شهدای قدس سرلشکر سردار حاج قاسم سلیمانی را که وقت پر برکت خود را در دفاع از ارزشهای اسلامی و ضد بشریت استکبار به ویژه اشغال و کشتار فرزندان قدس سپری کرد ، گرامی می داریم . .

اگرچه امسال ، به دلیل شیوع ویروس کشنده کرونا ، نفرت مردم از سرطان به شکل راهپیمایی خیابانی بیان نمی شود ، بلکه جوانان انقلابی و پیروان این مکتب هستند. پایداری – امروز ، وقتی اخبار مربوط به مرزهای موشکی چریک ها و نفوذ به مرز آهنین این رژیم جعلی نشان می دهد که خانه عنکبوت امروز بیش از گذشته ضعیف و شکننده است بیشتر – در اینترنت و در شبکه های اجتماعی ، آنها این روز را زنده نگه می دارند تا شبکه ضد طوفان در این فضا همچنین احساس وحشت می کنند تا به خواهران و برادران خود در فلسطین ، غزه ، یمن و بحرین اعلام کنند که آنها تنها نیستند و آنها برای جستجوی پیروزی نهایی و از بین بردن این کلاله از روی زمین و دعای دعا ، وقت می شمارند. کلیسای اورشلیم.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز با گرامیداشت این بنای ارزشمند و هدیه بزرگ خمینی به بشریت و جامعه مسلمانان در جهان ، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان “روز خد” لزوم حفظ روز و ادامه رشد نامگذاری کرد. همکاری با مبارزه با صهیونیسم و ​​استکبار جهانی ، تأکید و دعا برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین و دیدن تحقق پیروزی الهی: “خداوند من را رحمت کند” در این سرزمین مقدس و پیروزی حقیقت پیرامون دروغهایی مانند پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پیروزی مبارزات در عراق ، سوریه و لبنان ، آرمان مردم مسلمان آیا پولا خامنه ای و ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان متحد می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا