ورزشی

مصدومیت نگران‌کننده یک ملی‌پوش در آستانه جام جهانی

به گزارش سلام آنلاین، ایران در دیداری دوستانه امشب (پنجشنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف نیکاراگوئه می رود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

دروازه بان های هر دو تیم سریعتر از سایر بازیکنان وارد زمین می شوند تا بدن خود را گرم کنند و برای بازی آماده شوند. دقایقی بعد یکی از ملی پوشان ایران وارد زمین شد. با گرم شدن تیم ایران، بازیکنانی مانند مرتضی پورعلیگنجی و محمدحسین کنعانی زادگان سعی می کنند به جوانانی مانند آریا برزگر الهام بخشند و از آنها بخواهند بدون استرس و تمرکز کار کنند.

پس از گرم کردن بازیکنان، یکی از مربیان تیم ملی از همه بازیکنان خواست تا برای خروج از زمین تمرین کنند.

اگرچه این بازی دوستانه بود اما خبرنگاران و عکاسان زیادی برای پوشش خبری این دیدار به ورزشگاه آزادی آمدند.

در این دیدار وحید امیری کاپیتان تیم ملی ایران بازیکنی با تجربه غایب بود.

در پایان نیمه دوم کارلوس کی روش به بازیکنانش فریاد زد که جلو و با صدای بلند بازی کنند.

پس از مصدومیت ترابی در دقیقه 35 در حالی که این بازیکن روی زمین بود، کی روش به سراغ او رفت تا مصدومیتش را بررسی کند. سرمربی تیم ملی در ادامه از داور مسابقه گلایه کرد که چرا به بازیکن نیکاراگوئه کارت زرد نداده است.

در دقیقه 39 پاس کنعانی ها با اعتراض کارلوس کی روش به مدافع ایرانی همراه شد.

در نیمه دوم این دیدار درگیری بین ترابی و بازیکن نیکاراگوئه رخ داد که باعث عصبانیت ترابی شد اما سایر بازیکنان اجازه وقوع درگیری را ندادند.

در دقیقه 63 امید ابراهیمی دقایقی پس از حضور در زمین به شدت مصدوم شد و با برانکارد از زمین خارج شد. بعدها چند بازیکن و بازیکنان تعویضی به سراغ او آمدند تا از وضعیت او مطلع شوند. مجروحیت ابراهیمی به حدی بود که او را با ویلچر به رختکن بردند. شجاع خلیل زاده جایگزین این بازیکن می شود.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا