اجتماعی

شریعتمداری:روز قدس،نماد مبارزه علیه زورگویی،تجاوز و زیاده خواهی است

وزیر تعاون و رفاه اجتماعی در پیامی به نام “روز القدس” نماد مبارزه با اشغال ، زورگویی ، تجاوز در میان مسلمانان و همه آزادی خواهان در جهان است و نقش امروز این غیر قابل تعویض است. وی خواستار استکبار جهانی و سرنگونی رژیم صهیونیستی علیه مردم غیرانسانی فلسطین شد.

به گزارش سلام آنلاین ، گزیده ای از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار و رفاه اجتماعی ، متن پیام شریعتمداری به شرح زیر است:

“سالهاست که مسئله القاعده سعی در فراموشی دارد. روز القاعده پیکان درستی در قلب این توطئه است. رهبر ارشد (مدظله العالی)

“روز القاعده” سالهاست که به سمبل مبارزه با اشغال ، زورگویی ، تجاوز در میان مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان تبدیل شده است و البته “امروز نقش مهمی ایفا می کند. این در جنگ با زوال عقل غیرقابل بازگشت و غیر قابل بحث است و برنامه های غیرانسانی استکبار در سراسر جهان. و رژیم CCS علیه مردم فلسطین در حال افزایش است.

مطمئناً امروز ، مانند نقض آشکار حقوق فلسطین ، از محاصره غزه ، بازداشت ، تخریب خانه ها ، سرکوب نژادپرستی ، الحاق فلسطین و استقرار رژیم سوریه ، جنایتکاری ، مسلمانان و مردم. با بزرگداشت و بزرگداشت روز القاعده ، آزادی خواهان جهان به ترویج سیاست های شیطانی رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه مردم عزیز فلسطین ادامه خواهند داد.

بنابراین ما معتقدیم که صلح و ثبات پایدار در فلسطین تنها پس از پایان اشغال ، همه پرسی دین و اقلیت فلسطین ، بازگشت آوارگان و ایجاد یک کشور فلسطین متحد ، شهر مقدس امکان پذیر خواهد بود. از بیت المقدس با مبارزه و وحدت میان جناح های فلسطینی.

امیدوارم ، جامعه جهانی ، آزادی خواهان در سراسر جهان ، و به ویژه دولت های مسلمان که به طور کامل از حقوق مظلوم فلسطینیان حمایت می کنند ، خواستار پایان دادن به اشغال خود ، پایان دادن به ظلم و ستم آنها هستند. CC در اورشلیم. و تهاجم و تنش آنها در منطقه.

وی همچنین به مقام شامخ شهدای قدس ، شیخ احمد یاسین ، فتحی شقاقی و سید عباس موسوی ، رهبران بزرگ اسلامی و چهره های فراموش نشدنی مبارزات سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهدین مسلمان عراق ، شهید ابومهدی المهندس و دیگران ادای احترام کرد. شهدای قدس ، من در مورد موفقیت فلسطینیان عزیز و تلاش برای ادامه راه جهادی س askال می کنم.

در راستای جامعه کار و تولید ، تعاون ، فعالان اقتصادی و اجتماعی و جمهوری اسلامی ایران ، تعهد و همبستگی ملی خود را در دفاع از آرمان قدس ، فراخوان حقوق فلسطینیان مظلوم و مقابله با آنها اعلام می دارم که اشغال می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا