اجتماعی

آخرین خبرها از واکسن‌های ایرانی کرونا / “میلاد نور” در آستانه اخذ مجوز تست انسانی

دبیر کمیته علمی ستاد ملی کرونا با اشاره به مجوزها و آزمایشات بالینی واکسن کرونا ایران ، همچنین از تولید واکسن مربوط به وزارت دفاع به نام “میلدانون” خبر داد و گفت: “این واکسن نیز وارد انسان می شود مرحله یادگیری “انجام دادن.

دکتر مصطفی قانعی در گفت وگو با سلام آنلاین ، درباره آخرین اطلاعات در مورد واکسن کرونا ایرانی اظهار داشت: بنیاد واکسن بهاراتا و واکسن موسسه رازا توسط کمیته اخلاق تأیید شده و واکسن های مربوط به وزارت دفاع در مراحل نهایی هستند. پس از اخذ مجوز از کمیته اخلاق.

واکسن رولا موسسه کرونا نزدیک به جذب داوطلبان

وی افزود: “پذیرش و آزمایش آزمایشی واکسن Rona موسسه Rona صادر شده است و آنها نیاز به ایجاد زیرساخت هایی برای جذب داوطلبان واکسینه شدن در مراحل اولیه مطالعه دارند.” ما احتمالاً سه شرکت خواهیم داشت که تحقیق در مورد انسان را آغاز کرده اند واکسن ها.

واکسن Milano-Noron برای آزمایش انسانی مجوز دارد

در مورد ویروس سوم کرونا در کشور ، گونی افزود که واکسن سوم ، به نام میلادور ، مربوط به وزارت دفاع است. واکسن در مراحل نهایی مجوز کمیته اخلاق است و ممکن است در مراحل ابتدایی باشد. واکسن نیز در حال نزدیک شدن به مرحله مطالعه انسانی است ، با این حال هنوز مجاز به شروع مرحله انسانی نیست و اطلاعات بیشتر در مورد آن بعدا اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است مطالعات بالینی در انستیتوی واکسن کرونا روی چند نفر انجام شود ، اظهار داشت: مجری جزئیات این مطالعات را اعلام کرد ، اما احتمال دارد که مطالعه بعدی واکسن مانند واکسن کرونا بنیاد برنز انجام شود. .

پیش بینی واکسیناسیون 60٪ در کشور تا 14 مارس

دبیر کمیته علمی ملی کرونا بر لزوم تخمین زمان تقریبی غربالگری و انتقال واکسن کرونا تأکید کرد: وقتی واکسیناسیون به 60 درصد مردم برسد ، یک جامعه زنجیره بیماری شکسته است. ؛ اما پیش از آن ، مرگ و میر و مرگ و میر رو به کاهش بود. من فکر می کنم تا ماه مارس سال آینده (1400) به هدف واکسیناسیون 60 درصد از جمعیت کشورمان برسیم.

وقتی از آنها سال شد که چرا کودکان وارد مرحله آزمایش بالینی واکسیناسیون ویروس کرونا نمی شوند؟ کودکان می توانند واکسینه شوند زیرا می توانند آلوده شوند ، اما اکنون کودکان در اولویت نیستند و واکسن کافی برای تزریق آنها وجود ندارد. ما به میزان مرگ و میر 70٪ مرگ و میر تاج در افراد بالای 65 سال نگاه می کنیم. بنابراین ، در واکسیناسیون این افراد در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا