عمومی

دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در اغتشاشات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرلشکر بسیجی بهمن کارگر شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کلاگرم قائم شهر با اشاره به نقش مردم این روستا در انقلاب اسلامی و پاسداری از این روستا گفت: یکی از بهترین روستاها با تقدیم به 20 شهید و سه فرمانده گردان است. وی گفت: مازندران در دفاع خالص نزدیک به 10 هزار و 400 شهید داد و 170 رزمنده از استان اعزام شدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع جانبازان و ایثارگران جهادگر افزود: مبانی انقلاب اسلامی، حضور امام خمینی (ره) و جوانان موجب پیروزی مقدس شد. دفاع» گفت.

سردار کارگر گفت: رژیم بعثی عراق به نام استکبار جهانی به ایران حمله کرده است و همه محاسبات آنها در مورد جمهوری اسلامی درست است زیرا ارتش دچار مشکل شده است، سپس رئیس جمهور علیه آن حرکت می کند. انقلاب اسلامی. و در ایران درگیری منطقه ای وجود دارد و منافقین فعال می شوند، سپاه تازه متولد شده است و بسیج در شرف کشته شدن است، دشمن از این طریق شروع به حمله به ایران کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس گفت: ما در فیلم ها و کتاب های خود ارتش بعث را ضعیف نشان می دهیم در حالی که قوی ترین نیروی خاورمیانه ارتش عراق است. ارتش آماده بود و حمله کرد. ما توسط نیروهای پیاده و لشکر سیزده.

وی گفت: محاسبات هر دشمنی روی کاغذ درست است چرا که سه عنصر انقلاب یعنی امام و جوانان را در نظر نگرفته و اعتقاد امام به مردم و امروز هم ولی فقیه منحصر به فرد است. از باورهای انقلاب اسلامی برای مردم بی نظیر است.

وی گفت: امروز هر چه داریم از مردم است و پیروزی انقلاب و موفقیت نظام به برکت مردم است. امام مردم را تغییر داده و همه مردم، قبایل، قبایل و احزاب سیاسی آمده اند و رمز وحدت ملی پاسداری مقدس است.

وارد کردن حفاظ مقدس به احزاب سیاسی خیانت است

«معرفی حمايت مقدس به احزاب سياسی خيانت بزرگی است، زيرا همه درگير حمايت محض هستند و اين مردمی ساخته می شود. توسط امام.

او می گوید: «در حرم سیم خاردار می گذاشتیم و نمی شد ساخت.» با مقاومت فتح شد و امروز جمهوری اسلامی صادرکننده آتش بازی است و در ارتش حرفی برای گفتن دارد. چشم انداز.

سردار کارگر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در علم عمران نیز موفق بوده است، گفت: موفقیت در نانوذرات سلول های بنیادی و کارهای پزشکی از جمله این موارد است و جمهوری اسلامی امروز قطب پزشکی منطقه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های ارتباطات مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی اولین کشور تولیدکننده واکسن کرونا است، افزود: همه اینها از برکات خون است. از شهادت و زحمات پاسدار و اگر امروز استقامت داشته باشیم در آینده موفق خواهیم بود.

وی گفت: «دفاع مقدس به ما آموخت» می‌توان «و گفت: امروز جمهوری اسلامی مقتدر است و به برکت دفاع مقدس ایران برای ایران تصمیم گرفت و پایداری انقلاب اسلامی محقق شد. حفاظت. ارتش ما قوی و اسلامی شد و با این قدرت ارتش دیگری مثل سپاه در دفاع ناب ساخته شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پهپادهای دشمن را ساقط می کند و دنیا جرات این کار را ندارد، گفت: دشمن به دنبال توافق با جمهوری اسلامی است و ما دنبال عزت هستیم.

سردار کارگر با بیان اینکه جامعه سحاب زمان در پاسداشت ناب ظاهر شد و فرهنگ پاسداری ناب را در سوریه و عراق حفظ کرد، گفت: حاج قاسم با پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان لشکر بزرگ اسلام از ظالمان ایجاد کرد. قدرت انقلاب اسلامی و پاسداری از آن مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس کشور با بیان اینکه دشمن از راهپیمایی اربعین حسینی خشمگین است و از حضور محدود 21 میلیونی زائران در اغتشاشات در هراس است.

سردار کارگر توافقنامه اقتصادی شانگهای را مایه خیر و برکت برای شهدا و جانبازان عنوان و خاطرنشان کرد: شصت کشور دنیا مستقیماً به عراق کمک کرده اند و آمریکا نیز مواد شیمیایی در اختیار عراق قرار داده است و ما به لطف خدا پیروز شده ایم.با ما همراه باشید.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان

وی با بیان اینکه اگر شهدا نبودند به اندازه امروز امنیت نداشتیم، باید فرهنگ پاسداری و مبارزه ناب را به جوانان منتقل کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری باید انقلابی کنیم. آنها هم مثل ما فکر می کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه، اتحاد، بذر کینه و خونریزی در کشور است و باید تا جایی که می توانیم دست به دست هم دهیم. برو و مخصوصا نسل پاسداری پاک با صاعصدر و عشق جوانان و جوانان را هدایت کن.

وی گفت: 99 درصد جوانان در اغتشاشات اخیر مورد غفلت قرار گرفته اند و باید مراقب آنها باشیم و شهدای منفرد واسطه فیض هستند. وی گفت: باید بر آموزش و پرورش تمرکز کنیم و حراست را در درس دانش آموزان قرار دهیم.

سردار کارگر با اشاره به اعزام هفت میلیون جوان پیش از کرونا به راهیان نور گفت: جوانان و نوجوانان تشنه حقیقت هستند و باید حقیقت پاسداشت ناب را به آنها نشان دهیم.زبان و هنر جوانان.

وی با اشاره به اینکه امروزه جوانان در اینترنت غرق شده اند و سبک زندگی آنها تغییر کرده است، به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولیم و تکلیفی داریم و باید پاسخگوی شهدای فردی باشیم. «جهاد به تبیین» حفاظت محض برای انسان را توضیح دهیم.

سردار کارگر با بیان اینکه پیامبر اسلام را با اخلاق و محبت به بشریت تقدیم کرد، افزود: ما وظیفه داریم و باید از خانواده، همسایه، منطقه و روستایمان شروع کنیم و یاد و خاطره اولیای الهی را تحت تأثیر قرار دهیم و توصیف کنیم. . حفاظت بهترین کار است.

دکمه بازگشت به بالا