اجتماعی

اراک می‌تواند پیشران توسعه در استان مرکزی باشد

سلام آنلاین / مرکزی رئیس شورای شهر اراک گفت: “اراک می تواند نیروی محرکه توسعه در زمینه های فرهنگ ، جامعه ، سیاست ، هنر و … در مرکزی باشد.”

مرتضی سورانه در یک کنفرانس خبری به مناسبت روز اراک در 22 اکتبر گفت که اصل این نام در واقع شورای شهر تعیین مهلت محلی برای مردم اراک و در واقع ایجاد احساس تعلق است. از مشارکت و همدلی.

وی افزود: اراک مهد مشاهیر است ، بنابراین یک چهارم روشنفکران کشور از اراک و منطقه ای معروف به اراک رشد کرده اند. و استان کندال باید از این موضع آگاه باشد.

سورانه گفت که نامگذاری یک روز به نام اراک می تواند به توسعه استان کمک کند. سال گذشته ، موضوع ایجاد هماهنگی بین شهرهای مختلف استان مطرح شد و برخی از جاده های اراک به Saha ، دهلیان ، مالت ، ساسان و خومین تغییر نام دادند و این رویداد برای اتحاد برگزار شد. که یک اصل مهم پیشرفت و توسعه است.

وی گفت: روز اراک روزی برای جمع آوری ثروت و سرمایه است و حداقل 15 شاخص برای انتخاب امروز انتخاب شد و سرانجام 28 اکتبر روزی است که امیرکاب رئیس جمهور شد. به عنوان روز اراک انتخاب شده زیرا در واقع روز احترام است. ارزش انتخاب دارد.

“هدف از نامگذاری روزها در تقویم اراک مانند گسترش مالکیت مردم در شهر و شناسایی آنها است و برنامه ای که برای این روز تعیین شده است نشان می دهد این هویت ”.

در مورد نامگذاری خیابان به نام استاد شجریان در اراک ، سورانه افزود ، “استاد شجریان هنوز برای ایرانیان در دسترس خواهد بود و انجمن موسیقی نامی را پیشنهاد داده است.” این نامگذاری در واقع در شورای شهر انجام می شود.

به گزارش سلام آنلاین ، در این نشست رئیس کمیته فرهنگ شورای شهر اراک با بیان اینکه نامگذاری روز اراک از افتخارات شورای پنجم اراک است ، گفت: جغرافیا و فرهنگ و آفرینش خانه های فرهنگی ، خانه های هنرمندان و خانه های جوانان برای تبیین فرهنگ عرب و هدایت شهر از جمله اقدامات انجام شده برای دستیابی به این هدف نامگذاری است.

فرزانه رحمتی گفت: بزرگترین مشکل اتلاف منابع و علت ناکارآمدی اجرای جزیره توسط مقامات فرهنگی است و “جلسات زیادی توسط دبیرخانه اراکان با حضور روابط عمومی برگزار شد. برای جلب مشارکت زیرا روز اراک به شورای شهر و شهر اختصاص یافته است. “چنین نیست و همه باید به این روز توجه کنند که مطمئناً عملکرد جزیره را کاهش می دهد.

وی گفت: “اراک توسعه منطقی و اساسی نخواهد داشت مگر اینکه توسعه براساس مزیت های شهر در مرکز شهر باشد. ما همیشه سعی می کنیم مرکز شهر را ساماندهی کنیم و این منطقه را پیاده سازی و کاهش دهیم.” تأثیر تمرکز روی ماشین “.

در این نشست رئیس سازمان فرهنگ و ورزش اراک اظهار داشت که برنامه روز اراک برای محافظت از سلامتی مردم طراحی شده است. تنها جشن امروز نواختن زنگوله های اراک و گل مزارهای رزمندگان در حضور حاکم بود.

حمید کربلایی حسنی در حال تهیه ویدئویی با معرفی جاذبه ها و مشاهیر شهر و انتشار آنلاین آن است ، با اختتامیه جشنواره با دو داستان و شعر ، نمایش کتاب جشنواره ، نمایش ششمین جشنواره کارتون با عکس و نمایشگاه های کاغذ دیواری و جشنواره های ورزشی. وی 30 ایستگاه ورزشی صبح و عصر را از دیگر فعالیتهای روز اراک ذکر کرد.

وی افزود: “امروز از دو پارک مد 500 میلیون تنی ، پایگاه داده هنرمندان و یک سند چشم انداز 20 ساله برای اراک و پارک موضوعی پارک کلاله رونمایی خواهد شد. ساخته شده ”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا