اقتصادی

چهاردهمین نمایشگاه صنعت در استان مرکزی افتتاح شد

سلام آنلاین/ مرکز چهاردهمین نمایشگاه صنعتی با حضور 150 شرکت کننده در استان مرکزی برگزار شد.

بیش از 150 شرکت به ویژه از بنگاه‌های کوچک و متوسط ​​و شرکت‌های مطرح منطقه روز سه‌شنبه گفت: مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه ویژه صنعتی استان مرکزی با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار برگزار شد. 10000 متر مربع از نمایشگاه حضور فعال دارد.

وی افزود: این نمایشگاه در حوزه صنعت پویا است و از فعالان صنعتی، جوانان و خانواده ها دعوت می کنیم با حضور در این نمایشگاه ظرفیت های اقتصادی کشور و استان را مشاهده کنند.

استاندار مرکزی گفت: شرکت ها و واحدهای تولیدی بزرگی از کشورها و استان های کندل در این نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم در معرفی توانمندی های خود و جلب مشارکت و تقاضا در این صنعت موفق باشند.

مخلص الائمه گفت: مرکزي يک مرکز صنعتي مهم است و به دليل اينکه مرکز کشاورزي نيز مي باشد، دو بخش مي توانند در تعامل با يکديگر حرکت کنند، به ويژه از آنجايي که قرار گرفته اند، در شاهراه تحول مي توان قرار گرفت در Have a domain بسیار سازگار است.

وی گفت: در چهاردهمین نمایشگاه صنعتی قندل، صنایع و کارخانجات سنگین از جمله آذرآب، ماشین سازی، هپکو و کمباین سازی که برخی از آنها به دلیل خصوصی سازی ناکارآمد وضعیت خوبی نداشتند، گفت: با این حال، در ماه گذشته. شرایط این نهادها بهتر شده است و امیدواریم با کمک تیم مدیریتی کشور، مشکلات باقیمانده شرکت ها برطرف شود.

والی قندل افزود: اقتصاد این استان در کشورهای عربی متمرکز نیست، اما در ساوه شهرک صنعتی بزرگ به نام کاوه که دارای واحدهای تولیدی بسیار شناخته شده در کشور و استان است، نقش مهمی در توسعه دارد. . استان.

وی افزود: دولت امیدوار است صنایع کوچک و متوسط ​​از اقتصاد کشور حفاظت کنند و به این نهادها اعتماد دارد و امیدوار است که بتوانند ما را از روند تحریم های گسترده و جنگ تمام عیار اقتصادی نجات دهند.

طیب میرزایی، مدیرعامل شرکت شهرک های استان مرکزی نیز گفت: بیش از 10 هزار متر مربع برای چهاردهمین نمایشگاه صنعتی شهرک های استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه به منظور نمایش توانمندی ها و دستاوردها و توسعه بازار محصولات و دانش صنعتی طراحی شده است. تمامی شرکت ها و نواحی صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند.

میرزایی با بیان اینکه 150 شرکت کننده در قالب 320 غرفه در این نمایشگاه حضور داشتند، گفت: استان مرکزی یکی از استان های برتر صنعتی است و برگزاری نمایشگاه با بالاترین تنوع گواهی بر این امر است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا