اجتماعی

بارش‌های مخاطره آمیز در زاگرس مرکزی/ بارش‌ برف در تهران خطرناک است؟

رئیس مرکز ملی واکنش اقلیمی و مدیریت بحران کشور با تاکید بر اینکه بارش برف در تهران مناسب و نرمال است، گفت: بارش برف سنگین طی روزهای آینده در زاگرس مرکزی به ویژه در چهار محال و بختیاری خطراتی را در پی دارد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی در پاسخ به تعدادی از مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بارندگی های شدید و بیش از حد نرمال در تهران گفت: طی روز گذشته (23 بهمن ماه) شاهد بارش باران بودیم که در استان تهران نرمال و نرمال کل استان را تحت تاثیر قرار داد. امروز (24 فوریه) بارانی نیست.

وی افزود: روز سه شنبه (25 بهمن) شاهد بارش خفیف باران خواهیم بود و روز چهارشنبه (26 بهمن) بارش باران به صورت برف و باران پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی تهران گفت: امروز (24 بهمن) دمای هوا یک تا دو درجه کاهش و در روز چهارشنبه افزایش و روز چهارشنبه دما افزایش می‌یابد. پنج شنبه.

وی عمده رویدادهای جوی را بارش برف سنگین در مناطقی مانند چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات شرق خوزستان در طول روز و همچنین چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد در غرب اصفهان عنوان کرد. ارتفاع شرق لرستان و ارتفاع شرق خوزستان در طول روز. آنها روز سه شنبه بارش برف سنگینی را تجربه خواهند کرد.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: این بارندگی ها در زاگرس مرکزی به ویژه چهارمحال و بختیاری می تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. برف سنگین در روزهای آینده در کنار بارش سنگین برف در گذشته می تواند خسارات زیادی را به همراه داشته باشد. این احتمال وجود دارد که بسیاری از جاده ها به دلیل برف سنگین بسته شود، بنابراین مردم در این ایام از سفر و کوهنوردی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا