عمومی

اجرای نهضت قرآن آموزی با همکاری اداره کل اوقاف استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام مهدی عباسی ، صبح امروز در سفر معاون توسعه ، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات از استان ماکائو و دیدار وی با مدیرکل هدایا و هدایای استان ماکائو در اراک ضمن تأکید بر ادامه این جلسات. چهار نوع اصلی رویکردهای واحد تبلیغات شامل نظارت فرهنگی استانی ، آموزش منابع انسانی بر اساس مهارت های نظری ، تبلیغات عمومی و روند تبلیغات ، تولید محتوا و شبکه سازی است.

وی افزود: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تعامل خوبی با مدیرکل این چهار نوع هدیه دارد و بحث های خوبی نیز برای مفید بودن ظرفیت اداره کل انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مکه با اشاره به مشارکت مدیرکل عطای تعلیم و تربیت در قرآن گفت: در حوزه قرآن ما در حال انتقال قرآن برای دانش آموزان هستیم. آماده.

وی با تأکید بر اهمیت تولید محتوا و ارتباطات گفت: از این نظر علمای دین در استان همکاری خوبی دارند.

عباسی اظهار داشت: 130 کارمند مستقر در استانها در زمینه شبکه وجود دارد و همکاری های خوبی توسط مدیرکل خیرات برای این شبکه انجام شده است.

وی ضمن اعلام خبر آماده سازی سمینارهای برادران در استان برای بحث در مورد رسانه ها و کارگاه های اطلاع رسانی ، اظهار داشت: 1200 دانش آموخته در سمینارهای خواهران در استان وجود دارد. توانایی خوب امیدواریم این شبکه را علاوه بر اراک در سایر شهرهای استان نیز شاهد باشیم و نگرانی ما در این منطقه از شهر است.

عباسی اظهار داشت که از نظر اهداف ، اهداف ، روش ها و ماموریت سازمان اهدا یکی از نهادهای نزدیک به سازمان تبلیغات است.

دکمه بازگشت به بالا