اقتصادی

چهاردهمین نمایشگاه نهاده‌ها، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی در اراک برگزار شد

سلام آنلاین/ مرکز چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی همزمان با چهاردهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی افتتاح شد.

فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شد، گفت: امروز اولین روز حضور این شرکت در بخش کشاورزی و خدمات کشاورزی در کشور است. گفت. نمایشگاه بین المللی مرکزی اراک حدود 51 شرکت و موسسه در این نمایشگاه دارد که تا 26 آذرماه دایر است.

وی افزود: تعدادی از شرکت های برون مرزی استان و برخی شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور داشتند و محصولات خوبی را در صنعت کود به نمایش گذاشتند.

والی قندل ضمن دعوت از فعالان کشاورزی برای حضور در این نمایشگاه گفت: برخی از شرکت های غیر بومی در صورت تمایل می توانند در استان کندل سرمایه گذاری کنند و تلاش داریم این مسیر سرمایه گذاری را در استان فراهم کنیم.

مخلص الائمه گفت: کشاورزی در کنار صنعت و خدمات نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد و اگر بخواهیم بخش ناکارآمد نفت را از بین ببریم باید این بخش ها به ویژه کشاورزی فعال شود. مقامات و… استان ها.» مکزی با وجود صنعت، قطب کشاورزی کشور است و در استان هایی که نیاز به بهره وری بیشتری دارند، از قابلیت های خوبی برخوردار است.

وی گفت: از ظرفیت نمایشگاه می توان برای افزایش امنیت غذایی کشور، افزایش بهره وری در تولید و اشتغال استفاده کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا