اجتماعی

واکسن به دلایل مختلف به دستمان می رسد/بانک مرکزی و وزارت خارجه پایه ثابت جلسات هستند

سخنگوی ستاد ملی کرونا توضیح داد که چرا واردات واکسن به کشور شتاب می گیرد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر علیرضا رئیسی در پاسخ به اظهاراتی مبنی بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا در کشور ، گفت: من سیاست نمی دانم و نمی دانم چاقی چیست ، اما اکنون واکسن به ما رسیده و برای موارد مختلف دلایل

وی گفت: بسیاری از کشورهای جهان که واکسن تولید می کنند اکثریت جمعیت خود را واکسینه کرده اند. نکته دیگر این است که قرارداد امضا شده و سپس تعهد شده اکنون اجرا می شود و همه در کشور دست می دهند و سر کار می آیند ، به عنوان مثال بانک مرکزی ، وزارت امور خارجه ، معاون اول رئیس جمهور و …. جلسات ما برنامه ریزی شده است ، جلسات واقع بینانه است و تصمیمات گرفته می شود.

تلاش هایی برای واردات واکسن از راه های مختلف انجام شده است و می افزاید: “ما جلسه ای داشتیم که در آن اقدامات زیادی را انجام دادیم ، حتی برای دریافت واکسن دو روز پیش.”

به گفته داراسی ، “همه تلاش می کنند.” حدود یک سال پیش ، در آن زمان ، مشکل واکسیناسیون در جهان جدی نبود. کمتر از یک سال از واکسیناسیون جهانی می گذرد ، و به همین دلیل مهم است که واکسن ها در وضعیت پایدار به دست ما برسند و خدا با رضایت ما را در انجام واکسیناسیون افزایش دهد. حداکثر واکسیناسیون.

رییسی گفت: “ما باید تا دهه فجر گروه مورد نظر خود را واکسینه کنیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا