برخی بسیج و سپاه را نشناخته اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ علی بقایی با تجلیل از فرمانده سپاه همدان در جمع مسئولان استانی در سالن انصار سپاه همدان گفت: کار را در کنار مزار شهید همدانی آغاز کرده ایم و امروز با شهدا تجدید پیمان کردیم. وی گفت: خدا را شاکرم که این نعمت را برای من گذاشت تا سه سال و 21 روز در خدمت مردم و نظام باشم.

او تایید کرد که ساختمان ما دادن و این باغ نیست، بلکه مکانی است که مشاغل و خدمات خوب و آبادانی کشورمان در خدمت شما باشد، گفت: ارتباط ما با افراد و سازمان ها بر اساس رابطه آنها با انقلاب اسلامی است.

فرمانده سابق سپاه همدان تصریح کرد: امروز قدردان نفوذ بسیج در همدان و موفقیت شبکه سازی با دوستان هستیم و امروز شبکه بسیج گواهی بر خدمت و حضور ماست. بسیج در بحران و نقش آنها در عرصه های مختلف.

سرهنگ بقایی خاطرنشان کرد: سال 1377 با حضور سرلشکر سلامی مراسم سالگرد بسیج را آغاز کردیم و در سال 1400 با حضور سرلشکر جعفری هفته بسیج را به پایان بردیم.

وی همچنین به فعالیت های فرهنگی بسیج در همدان اشاره کرد و افزود: در بحران هایی مانند سیل و کودتا، نیروهای بسیجی همیشه کار می کنند.

ما باید کاری کنیم که جامعه از توانایی خود برای بسیج بهره مند شود

فرمانده سابق سپاه همدان گفت: خدا را شاکریم که در همدان در زمینه تامین امنیت و خدمات رسانی به مردم حرفی برای گفتن داریم. بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین و ترور حاج قاسم توسط دشمن تلخ ترین خاطره من است.

«امروز خدا را شکر می کنیم این علم را به سرهنگ نامدار حسینی و مبارزه می دهیم. همکاران علاقه مند و قابل اعتماد هستند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من به بسیجی بودن خود افتخار می کنم و از خداوند می خواهم که من را با بسیجیان محشور کند، گفت.

بقایی به برخی از شایعات و گمانه زنی ها درباره این تغییر اشاره می کند: دی برخی از نفوذ جریان های بیرونی صحبت می کنند، برخی سپاه، بسیج و فرماندهان خوب ما مشخص نیستند. اند.

برخی بسیج و سپاه را نمی شناسند.

ما سه برنامه استراتژیک اصلی را تدوین کرده ایم.

فرمانده سپاه همدان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت های انقلاب اسلامی باشیم، گفت: سه برنامه راهبردی کلان انجام داده ایم. توکل بر خدا و دعوت به اهل بیت(ع)آ) رسیدن به هدف مهم است.

سرهنگ سید جواد حسینی با بیان اینکه کار جهادگران و امدادرسانی به بازداشت شدگان است، گفت: امیدوارم این مسئولیت که اعتماد است را حفظ کنیم.

دکمه بازگشت به بالا