ورزشی

وقتی سپاهانی‌ها در رختکن ماندند و پرسپولیس را قهرمان کردند!

به گزارش رسانه آنلاین 4 اسفند 1396، دیدار سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ نوزدهم قرار است در اصفهان برگزار شود که این دیدار را بدون تماشاگر پشت سر گذاشت. این اقدام اصفهانی را به واکنش واداشت و ناراضی کرد. اما میزبان به موقع در ورزشگاه حاضر نشد و با تاخیر مواجه شد. به گفته مسئولان وقت سپاهان، آنها به دلیل ازدحام جمعیت در هتل محبوس شده بودند و با کمک پلیس با تاخیر به ورزشگاه رسیدند. از سوی دیگر سپاهانی ها خواستار تعویق بازی شدند اما با این درخواست موافقت نشد. مسئولان و هواداران سپاهان با انتشار تصاویری در مقابل هتل این تیم در اصفهان، اعلام کردند که هواداران با تجمع در مقابل هتل، از خروج و رفتن این تیم به ورزشگاه جلوگیری کردند و از هرگونه تلاش برای ورود فرار کردند. استادیوم در همین حال اخباری مبنی بر عدم تایید اتوبوس حامل سپاهان از پنجره توسط سپاهان منتشر شد. البته فرمانده یگان ویژه اصفهان تاکید کرد که حمله ای به کاروان سپاهان صورت نگرفته و آنها «خودشان دیر از هتل رسیدند». در ادامه داور و پرسپولیس وارد زمین شدند اما پس از آن پیراهن زرد به زمین بازنگشت تا قرمزها به گفته جلال مرادی از آنجا خارج شده و به رختکن بروند.Gam Observer.

پرسپولیس به همراه گل محمدی اعلام کرد سپاهان قبل از به صدا درآمدن سوت بازی وارد ورزشگاه شد اما دقایقی پس از گرم کردن بدنش وارد زمین نشد تا برای بازی آماده شود.

این ادعایی است که سربازان آن را تکذیب نکردند و گفتند در تونل ورزشگاه حضور داشتند. در واقع به گفته رئیس باشگاه، تیم میزبان به جای ورود به زمین یا گرم کردن زمین، راهروهای ورزشگاه را انتخاب کردند تا مانند جهان عمل کنند تا نور خورشید در زمین نباشد. . این دیدار در نهایت با تخلف 3 بر صفر سپاهان به عنوان حمایت از پرسپولیس اعلام شد و نقشی کلیدی در قهرمانی فصل نوزدهم سرخ ها داشت.

برای مطالعه مشروح گزارش اینجا را کلیک کنید.

258 251

دکمه بازگشت به بالا