ورزشی

واکنش باشگاه سپاهان به حواشی دیدار این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان

سپاهان به دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از باشگاه سپاهان، دیدار سپاهان و نفت مسجد سلیمان با برخی طرف ها همراه بود و باشگاه سپاهان نسبت به خارجی ها واکنش نشان داد. محتوای واکنش باشگاه به شرح زیر است:

دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان از هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری 4 بر صفر طلایی پوشان اصفهان به پایان رسید.

در پایان این دیدار، رسانه های بین المللی ایران که در مقاله ای پر از دروغ از وابستگی خود به برخی کشورهای منطقه و دشمنان خود به ایران خبر دادند، در جریان این مسابقه شایعاتی مبنی بر توطئه مطرح کردند.

در پستی که در صفحه اینستاگرام این رسانه منتشر شد، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد نفت تلاش می‌کند تا یکی از چهار گل خورده را جبران کند و به سپاهان ضربه بزند. در این هنگام یکی از بازیکنان سپاهان (رامین رضاییان) خطاب به هم تیمی خود گفت: «چهار گل نزن، هلاک می‌شوی.» باخت گل در لحظه آخر برای تیمی که در آستانه ثبت نام است. کلین شیت، نمی تواند چیز خوبی باشد.

اما رسانه های بین المللی معاند ایران به تمام ماجرا پرداختند و این بحث ها را نقل قول های بازیکنان نفت دانستند. اما این پایان خطای رسانه ها نیست و آنها به اشتباه فکر می کنند گل به خودی نفت چهارمین گل این دیدار بوده است در حالی که گل سوم سپاهانی ها توسط گسل مدافع نفت به ثمر رسیده است. رسانه ها ماه ها تلاش کردند تا چهره سیاه ایران را برملا کنند اما این بار نیز مانند گذشته ناکام ماندند. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا