ورزشی

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

جعفری: عدم قضاوت در مورد رقبای استقلال و پرسپولیس در مسابقات قهرمانی سپاهان همیشه خطرناک است

ملوان گفت: هفت امتیاز از دست ما خارج است، اگر این امتیازات را داشته باشیم می توانیم در جام قهرمانی با استقلال و پرسپولیس رقابت کنیم.

رحمان جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا از نتایج ملوان بندرانزلی در این فصل لیگ برتر و بازی های کلیدی خود با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر می گوید. در این فصل می‌توانیم به ملوان در طول تاریخ که برگشته‌ایم دست پیدا کنیم. با ترفندهای تارتار و همدلی کودکان می توانیم به این نتایج برسیم. امیدواریم سپاهان را شکست دهیم و گامی بلند در راه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برداریم.

ما قبلا گفته بودیم که به بازی خواهیم رفت. بازی با سپاهان 6 امتیازی است و درست است که آنها در هفته های اخیر نتیجه خوبی نگرفته اند، اما سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما ما تلاش می کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم به برد و نزدیکتر بپردازیم. به سهمیه آسیایی.

ملوان می گوید تیمش قربانی اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس و تفکراتش درباره داوری بازی ملوان شده است: تا رسیدن VAR تمام مسابقات لیگ برتر ایران، مشکل داوری پابرجاست. نمی توان گفت اشتباه داور عمدی بوده است. مثلا در صحنه گل خارج از خانه پرسپولیس به تیم ما تشخیص پنالتی میلی متری در همان لحظه برای کمک داور بسیار سخت بود. می شود آن آفساید را اعلام کرد و بعد متوجه شد که آفساید نیست. مردم اشتباه می کنند و عمدی نیست.

جعفری افزود: تا زمانی که فناوری VAR در تمام مسابقات لیگ برتر ایران وارد نشود، تهمت وجود دارد، اما به نظر من همه داوران ما تمیز کار می کنند. توانایی آنها در حدی است که ما شاهد آن هستیم و نمی توان بیش از یک قاضی انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می کنند و VAR به آنها کمک می کند تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر تکنولوژی به پای عدالت بیاید، در بازی با پرسپولیس به داور ایرانی برمی گردد، هیچ ظلمی در حق خدمه وجود ندارد و ظلم می شود. تا جایی که یادم هست به خاطر بی عدالتی 7 امتیاز از دست دادیم که اگر این امتیازها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول قرار می گرفتیم و توانایی رقابت با استقلال و پرسپولیس در جام قهرمانی را نیز دارد.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا