عمومی

سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سرهنگ محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اظهار داشت: ظهور سرداران بزرگ و شهدای عزیز در سپاه یک الگوی کامل محسوب می شود. برای جامعه

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: ارتش نماینده عدالت در برابر ظلم و استکبار است و ارتش آینه ظالمان جهان است.

جعفری با تاکید بر اینکه آرمان سپاه پاسداران از مظلوم مانند خاری در چشم جبهه استکبار است، افزود: اقتدار و اقتدار سپاه موجب استکبار و هراس این نیروی مردمی شده است.

وی به تشریح دستاوردهای سپاه در عرصه های مختلف پرداخت و افزود: سپاه در تمامی عرصه های فرهنگی، نظامی، اجتماعی و مقابله با جنگ نرم و سخت دشمن حضور فعال و موثر دارد.

فرمانده ناحیه فومن با اشاره به ویژگی های پاسداران در حراست گفت: خدمت معنوی، اطاعت، مسئولیت محوری، غیرت دینی، وظیفه، آگاهی و اقدام به موقع، استفاده از شرع و ارزش ها تنها بخشی از آن است. “از ویژگی های نگهبان.

جعفری به اجرای منویات مقام معظم رهبری توسط سپاه پاسداران اشاره می کند و می افزاید: پاسداران با گفتار، عمل و حیات بخشی خود وظیفه تبیین جهاد را می آورند.

وی با اشاره به فداکاری بیش از 300 هزار نفر با ردای زرین افزود: شهدا جان خود را فدا کردند تا این قسمت از خاک به دست دشمن نیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن به تعبیر رهبران عالی رتبه از سپاه گفت: سپاه نیروی نفوذ و محبوبیت است.

جعفری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را جانفشانی و جانفشانی مردم دانست و گفت: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطقی مانند سیل، زلزله و … راهگشا بوده است.

وی با تایید اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب اسلامی بود، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پشتیبانی و حفظ می‌کند.

فرمانده کل سپاه شهرستان فومن گفت: فرهنگ مقاومت نمادین است و ماکت صادراتی به جهان است.

جعفری پیشرفت های سپاه در مناطق را غیرقابل وصف خواند و گفت: عزم دشمن سپاه به دلیل پیشرفت در عرصه های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حریم آزادی و عدالت است، افزود: دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مایه اقتدار، عزت و عزت انقلاب اسلامی است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در سطح عزت و اقتدار خود قرار دارد، گفت: پاسداران و بسیجیان با اقتدار گوش به فرمان ولی فقیه و رهبران خود کردند و در مقام عالی به مردم خدمت کردند. “

دکمه بازگشت به بالا