ورزشی

نکونام: باید فردا بازی با سپاهان برگزار شود / امیدوارم یک روز هم خبر خوب بشنویم

سلام آنلاین/ خوزستان سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به آلودگی هوای اهواز و فردای تیمش مقابل سپاهان گفت: او در همان هوا تمرین کرد و باید مسابقه برگزار می شد.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از رویارویی فردای تیمش با سپاهان گفت: به مردم خوب آبادان و خانواده هایشان که عزیزانشان را از دست دادند و ما را داغدار کردند تسلیت می گویم. متأسفانه هر روز خبرهای بدی می شنویم و انگار هیچ وقت صبح که از خواب بیدار می شویم خبر خوب به ما نمی رسد و متاسفانه بیشتر این خبرهای بد در خوزستان است. با وضعیت اسفبار مردم خوزستان و گرمای هوا و ریزگردها واقعا باید به فکر مردم و کشور باشیم. ما باید خیلی از یکدیگر محافظت کنیم و این وظیفه مسئولان است. امیدوارم یک روز صبح که از خواب بیدار می شویم انجیل را بشنویم و مشتاقانه منتظر آن باشیم.

به گزارش سلام آنلاین، می دانیم با یک تیم خوب و با برنامه با کیفیت و با یک باشگاه حرفه ای یعنی سپاهان بازی می کنیم. این تیم سال هاست که با بازیکنان، نتایج و برنامه های خوب کار خوبی انجام داده و تیم قابل احترامی است. می دانیم که فردا باید با تمرکز و دقت بیشتری نسبت به هر بازی دیگری بازی کنیم. مسابقه متشنج خواهد بود.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در دو بازی باقی مانده باید با حداکثر تلاش حداکثر امتیاز را بگیریم و برای فصل آینده آماده شویم.

بازی هایی که به دلیل آلودگی برگزار می شوند چطور؟ وی گفت: در همین هوا تمرین کردیم و بازی باید برگزار شود و امیدواریم سپاهان به اهواز پرواز کند. من با این وضعیت مواجه شدم و از گروه خواسته شد با اتوبوس یا وسایل دیگر به شهر میزبان برسند. تا فردا نمی دانیم چه اتفاقی می افتد، اما تیم ما برای بازی آماده است و فکر می کنم بازی برگزار می شود زیرا لیگ باید به موقع تمام شود. من فکر می کنم قطعا بار وجود خواهد داشت.

نکونام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ادامه همکاری با فولاد و رسوایی جدایی اش، گفت: نه، اگر اتفاقاتی مثل پارسال نمی افتاد، با افتخار در خدمت فولاد بودم.

او گفت: خوشحالم که فردا بازی با تماشاگر است و این برای ما مهم است زیرا به تیم ما قدرت بیشتری می دهد. دوست دارم ورزشگاه پر شود و فصل را با هم به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا