واکنش وزیر ارتباطات به آزمایش استراتژیک دانشمندان فضایی ایران

واکنش وزیر ارتباطات به آزمایش راهبردی دانشمندان فضایی ایران

عیسی زارع پور طی پیامی در شبکه پیام رسان ایرانی خود به جوانان دست اندرکار این پروژه تبریک گفت و گوشه هایی از این دستاورد را برجسته کرد.

به گزارش خبرنگار تیم علم و فناوری خبرگزاری سلام آنلاین؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیام هایی در رسانه های خود در دادگاه های ایران، ایتا و سایر شبکه ها به آزمایش موفقیت آمیز “بلوک انتقال مداری سامان” در ارتفاع بالا واکنش نشان داد.ادامه مطلب در انجمن ایرانیان.

زارع پور در کانال ایتالیایی خودت بنویس؛

یکی از فناوری‌های کلیدی در توسعه صنعت هوافضا، دستیابی به توانایی ایجاد بلوک‌های انتقال مداری است که وظیفه کنترل ارتفاعات مداری و حرکت ماهواره‌ها بین مدارهای مختلف زمین را بر عهده دارند. خوشبختانه روز گذشته با ارسال محموله فرعی «بلوک انتقال مداری سامان» به چنین ارتفاعی گام مهمی در توسعه فناوری بلوک انتقال مداری توسط فضانوردان و دانشمندان کشور با موفقیت به پایان رسید. موفقیت های اخیر خداوند در صنعت فضایی کشور طبق برنامه ادامه خواهد داشت

در این عملیات که با موفقیت به پایان رسید، باربری زیر مسیر با کاوشگر راه اندازی شد تا عملکرد هل تبرید برای کنترل وضعیت موتور و حذف چرخش سیستم اشاره و در نهایت جداسازی کالا مورد آزمایش قرار گیرد.

اکنون پیشرفت علمی کشور روز به روز بیشتر می شود، دشمن با تکیه بر ظرفیت جوانان منطقه از هیچ برنامه ای برای توقف آن فروگذار نمی کند. زیرا مشکل اصلی آنها با ایران قدرتمند و مستقل و پیشرفت کشور است. غافل از اینکه حرکتی که این جوانان به راه انداختند متوقف نشد و به عنوان رهبر معظم انقلاب فرمودند: «ایران مانند رهبرش حضرت امیرالمومنین علی (ع) ملتی مظلوم و در عین حال است. قوی، و در آینده، هر جا لازم باشد، جسورانه وارد میدان خواهد شد.»

پیام زارع پور به مناسبت سیستم مدیریت یکپارچه

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا