اجتماعی

استراتژی موثر چین در اعمال محدودیت‌ها برای مهار کرونا

طبق مطالعه کارشناسان دانشگاه پکن، اگر چین سیاست «تحمل صفر» خود را برای مهار کرونا با لغو محدودیت‌های سفر لغو می‌کرد، تعداد بیشتری از بیماران کووید-19 را ثبت می‌کرد. روزانه بیش از 630000 نفر.

به گزارش سلام آنلاین، در گزارشی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر کرده است، این کارشناسان ریاضی تایید می کنند که چین بدون دو عامل اصلی نمی تواند سفر کند. واکسیناسیون موثرتر است یا درمان ویژه لغو کنید.

کارشناسان در این مطالعه از آمار بیماری‌های عروقی در ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه در ماه اوت استفاده کردند و نتایج را با این واقعیت مقایسه کردند که چین از استراتژی یکسان هر کشور برای مقابله با اپیدمی کوئید استفاده کرد.

در این گزارش آمده است که اگر چین استراتژی مشابه ایالات متحده را برای کنترل شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب اجرا کند، نرخ روزانه کووید 19 در این کشور حداقل 637 هزار و 155 نفر خواهد بود.

همچنین تعداد موارد ابتلا به کووید 19 در این کشور در صورت اتخاذ استراتژی مشابه بریتانیا به 275 هزار و 793 مورد و در صورت اتخاذ استراتژی مشابه فرانسه به 454 هزار و 198 تن در روز خواهد رسید.

به گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که 23 مورد جدید کووید-19 در 27 نوامبر در این کشور گزارش شده است که 25 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا