علمی و پزشکی

۱۰ درصد از پرسنل بیمارستان به کرونا مبتلا شدند

اخبار آفتاب:

دکتر ولایتی روز شنبه در جلسه شورای علمی بیمارستان مسیح دانش دانشوری با حضور متخصصان و پزشکان گفت: در این جهت مورد استفاده قرار گرفت.

وی اظهار داشت: هشتاد روز گذشته است که بیماران قلبی در بیمارستان ماسیمه دانشوری بستری شده اند و در این مدت حدود هزار و 958 نفر بستری شده اند و اکنون نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ویزیت روزانه در 450 روزه در اوج بیماری به 450 تا 500 نفر می رسد. اعلام کرد

مسیحه دانشوری ، رئیس بیمارستان ، با تأکید بر اینکه این مرکز همچنان مشغول خدمت است: “اگر بار دیگر با اوج بیماری در کشور روبرو شویم ، بیمارستان آماده ارائه خدمات به طور مستقیم یا با مراجعه به مراکز دیگر است.”

در خاتمه ، وی از همكاران خود بخاطر تلاشهایشان در زمینه های مختلف ، كه بطور شبانه روزی با عزم و اراده و توجه مثال زدنی در برخورد با تاج كار كردند ، تشكر كرد.

در ادامه این نشست ، دکتر متخصص بیماریهای عفونی و معاون درمان بیمارستان ماسیمه دانشوری دکتر طبرسی با ارائه گزارش اقدامات انجام شده اظهار داشت: ما در هشتادمین روز پس از شیوع بیماری هستیم و میانگین تعداد بیماران مبتلا به بیماری قلبی عروق کرونا از 70 تا 100 نفر است و بیشتر آنها نیز از بیمارستانهای دیگر به این مرکز اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 3 بخش بستری و 2 بخش آی سی یو به بیماران مبتلا به بیماری انسداد قلب و عروق قلب خدمت می کنند و سایر شرایط در بخش های بیمارستان از هفته گذشته به حالت عادی برگشته است.

دکتر جماعتی ، متخصص مراقبت های ویژه و معاون رئیس بیمارستان ماسیمه دانشوری اظهار داشت: بلافاصله پس از شروع درمان ، پروتکل هایی در بخش مراقبت های ویژه ICU تهیه و مورد استفاده قرار گرفت ، روشی که در بیمارستان استفاده می شود ، مسیح دانشوری در اکثر مراکز درمانی ملی و سپس توسط پزشکان خارج از ایران به کار گرفته شد. او در وبینار مطلع شد و مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی از بیمارستان ماسیمه دانشوری ، استاد بیمارستان و آسیب شناس برجسته ، دکتر بهادری با تشکر و قدردانی از پرسنل بیمارستان و کادر پزشکی اظهار داشت: تأکید کرد: برای مراجعه به بیماران قلبی عروق کرونا از مراکز دیگر آماده باشید. هنوز در بیمارستان است.

دکمه بازگشت به بالا