عمومی

این فوتبال را نمی‌خواهم – سلام آنلاین

شب گذشته پرسپولیس و فولاد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو تیم به پایان رسید. این دیدار اگرچه به گل نرسید اما از نظر فنی بازی خوبی بود و البته بازی خارج از زمین روی بازیکنان و کادر فنی دو تیم تاثیر گذاشت.

تقابل چند بازیکن سابق پرسپولیس با حضور چند بازیکن استقلال در فولاد و همچنین حضور مهدی هاشمی نسب در اهواز، ابهامات زیادی ایجاد کرد. زمانی که هاشمی نسب وارد ورزشگاه شد، مورد فحاشی و حمله برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

هاشمی نسب پس از پایان بازی مصاحبه ای انجام داد که باید به آن توجه کرد:

1. هاشمی نسب چه خیانت کرد و پرسپولیس را به استقلال رفت و به پرسپولیس گل زد، مستحق چنین توهینی نبود. هاشمی نسب سال ها برای پرسپولیس بازی کرد و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام داد و در دربی گل حساسی برای پرسپولیس به ثمر رساند که باعث شد هواداران با گل او به آسمان بپرند.

2. هاشمی نسب در بخشی از مصاحبه خود می گوید قرمز و آبی و عشق بالاتر از خانواده نیست. حق با او بود. به گفته محمد مایلی کهن، اگر توپی به این یا آن توپ برخورد کند، توهین به ناموس و خانواده همدیگر چقدر هزینه دارد؟

3- واریا غفوری چهره محبوب امروز فوتبال ایران در بین مردم مورد توهین برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته است. صرف نظر از اینکه وریا غفوری کاپیتان استقلال است و فصل گذشته با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد، او مرد محبوبی است که همیشه در کنار مردم است و حرف های بی دقتش باعث شد تا او از استقلال برود. کاش گاهی به جای رنگ به انسانیت نگاه کنیم. واریا را همه ایرانی ها دوست دارند و دیگر آبی و قرمز نیست.

این روزها که موضوع حضور زنان در ورزشگاه بدتر شده و حتی دولت ابراهیم رئیسی نیز در صدد اجرای آن است، شنیدن چنین شعارهایی باعث تاسف است و شرایط را برای حضور زنان دشوارتر می کند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا