ورزشی

اختلاف پاداش ما با فوتبالی ها خنده دار است!

علی میرشکاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی سلام آنلاین. وی در خصوص حضور تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی گفت: جام جهانی بهترین بازی فوتبال ساحلی است زیرا هم از نظر کیفیت و هم سطح تیم و شرکت کنندگان بالاست. به همین دلیل به آن بهترین می گویند. تیم ما امسال خیلی خوب بوده و با تمام وجود برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کرده ایم. در بازی با برزیل خوب شروع کردیم و با دو گل پیش افتادیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. یک چیز تاسف بار این است که ما دو بازیکن پوکر داریم که بازی را از روی سکوها تماشا می کنند. اتفاق بد دیگری که برای ما افتاد مصدومیت اوایل بازی بود و با 10 بازیکن مقابل برزیل ظاهر شدیم.
وی افزود: برزیل پر از بازیکن است و هدف ما از بازیکنانی است که خوب و شاداب بازی نمی کنند. در مقابل برزیل، بدن های بیشتری نداریم. امسال جایی برای ما دارد که قهرمان شویم. ما هرگز ندیده ایم که به قهرمانی نزدیک شویم. تیم ما تلفیقی از جوانی و تجربه است و ما شانس اول قهرمانی هستیم نه برزیل.
میرشکاری گله پاداش سپرده را تایید کرد: از نظر پاداش ودیعه نمی توان با فوتبال چمن مقایسه شد. آنها برای قهرمانی در ولز در جام جهانی انفرادی 2 میلیارد جایزه دریافت کردند، در حالی که ما 200 میلیون برای مقام سوم جام جهانی برای همه مسابقات دریافت کردیم و این تفاوت مضحک است. پاداش ها در بازی بعد از بازی قرار می گیرند، اما این مقدار کم است و به اندازه کافی داده نمی شود. بچه ها خوشحال هستند، اما بد است. کسی که در مسابقات جهانی مقام می‌آورد را نباید دست کم گرفت.
وی گفت: وضعیت نسبت به قبل بهتر شده است. در گذشته شرایط سپرده و پرداخت فاجعه بار بود. دیدار قای محتشم با تاج کمی شرایط را بهتر کرده است و جایزه ما به جایزه قرار گرفتن در «فوتسال» نزدیک است، یعنی هنوز به اندازه فوتسالیست ها نمی گیریم. ما پرافتخارترین تیم فوتبال ایران هستیم اما کمتر از هر جایزه دیگری کسب کرده ایم.
میرشکاری درباره قهرمان جام جهانی ایران می گوید: «هر بازی متفاوت است. قهرمانی به قرعه کشی بستگی دارد و باید دید که آیا این مسابقه عالی است یا خیر. ما الان یک نسل کامل هستیم و نمی دانیم دو سال دیگر چه اتفاقی می افتد، اما بنیاد اینطور است. تیم ما جوان و بالغ خواهد بود. در گذشته تیم ساحل B تشکیل شده بود و 6-7 بازیکن ملی پوش از جمله من محصول تیم ساحل B بودیم اما متاسفانه بعد از کرونا چیزی شبیه تیم ساحل B نیست و باید به فکر حمایت باشیم. نسل جدید را پرورش دهید
وی افزود: امیدوارم به این بخش توجه بیشتری داشته باشند زیرا می تواند رشد زیادی داشته باشد. وزارت ورزش قول اهدای جایزه را داده اما هنوز پرداخت نکرده است. امیدوارم پرداخت شود تا بچه ها جلوی خانواده شان خجالت نکشند.
علی میرشکاری از تمایل خود برای فوتبال ساحلی ایران در سال جدید گفته است: «می خواهم با قهرمانی در آسیا در پایان امسال سهمیه جام جهانی را کسب کنم و احتمالاً در جام جهانی دوباره بدرخشم.

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا