کسب رتبه ۱۰ کمیته امداد درخصوص استقرار دولت الکترونیک در میان ۱۶۲ دستگاه

کسب رتبه ۱۰ کمیته امداد درخصوص استقرار دولت الکترونیک در میان ۱۶۲ دستگاه

بر اساس اعلامیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته امداد و نجات از میان ۱۶۲ نهاد در دولت الکترونیک رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. گسترش.

به گزارش سلام آنلاین. مجتبی ذنوبی، رئیس مرکز توسعه امنیت فناوری اطلاعات و اطلاعات کمیته امداد با اعلام این خبر افزود: برنامه ششم توسعه کشور ارزیابی ابزارها در حوزه توسعه و تشکیل دولت الکترونیک و توسعه دولت هوشمند است. به صورت مستمر و سالانه انجام می شود.

رئیس کمیته امداد برای توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و اطلاعات کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمیته امداد در سال های اخیر درگیر شاخص های تحقیقی از جمله دولت مصرف گرا، شفافیت، دولت یکپارچه و دولت تعاون بوده است. . از طریق ارائه 18 سرویس الکترونیکی.

وی ادامه داد: این محورها دارای 40 زیرشاخص هستند که در آن ابزار بین صفر تا 100 امتیاز می گیرد که رتبه هر ابزار را مشخص می کند.

زنوبی گفت: این موسسه در کاربرپسندی خدمات الکترونیکی و در زمینه شفافیت و دسترسی به اطلاعات امتیاز 90.26 از 100 امتیاز را کسب کرده و حداکثر 100 امتیاز کسب کرده است.

وی افزود که کمیته امداد در دولت ائتلافی 83.13 امتیاز و در دولت تعاونی 87.50 امتیاز دریافت کرده است.

رئیس کمیته امداد برای توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و اطلاعات کمیته امداد تاکید کرد: در مجموع کمیته امداد از 100 امتیاز 89.52 کسب کرده است که این امتیاز در سال گذشته برابر با 28.35 است.

به گفته ذنوبی، کمیته امداد در زمینه توسعه و تشکیل دولت الکترونیک و توسعه دولت هوشمند از میان 162 دستگاه اجرایی در رتبه دهم قرار دارد.

به گزارش کمیته امداد و نجات، وی افزود: کمیته امداد و نجات در گذشته با اولین حضور در این رده در بین دستگاه های اجرایی رتبه 100 را داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا