اجتماعی

صدور دفترچه های بیمه کاغذی تا ۳۰ بهمن/پزشکان الزامی برای نسخه نویسی الکترونیکی ندارند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: “میزان نفوذ نسخه های الکترونیکی تاکنون رشد چشمگیری داشته است ، ما نیازی به نسخه های الکترونیکی ایجاد نکرده ایم.”

به گزارش سلام آنلاین. مصطفی سالاری در یک کنفرانس خبری درباره برداشت کتابچه بیمه درمانی کاغذی این سازمان اظهار داشت ، این مقاله می تواند از نظر فنی در کلینیک ها ، بیمارستان ها و کلینیک ها تجویز شود ، به این معنی که هر دو سرویس در سیستم سازمان ارائه می شوند یا اگر دارای سیستم باشند ، آنها با نرم افزار رابط به سیستم ما متصل می شوند و در واقع کار جدید را انجام نمی دهند و کارهای قدیمی را انجام می دهند و در سیستم ما ثبت شده است.

وی افزود: “این روند کلی از چند ماه پیش آغاز شده است و ما سعی کرده ایم به تدریج موانع را برطرف کنیم.” در برخی مناطق که زیرساخت های اینترنت فراهم نیست ، ما مشکلی نداریم اما در تلاش هستیم تا یک برنامه استقرار کامل بدست آوریم. میزان نفوذ انتقال الکترونیکی تاکنون بهبود یافته است ، با این حال ، ما الزامات انتقال الکترونیکی را تعیین نکرده ایم.

صدور دفترچه بیمه کاغذی تا 20 فوریه ادامه دارد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت که اگر پزشک توانایی و تمایل داشته باشد ، نسخه الکترونیکی تهیه می کند ، اما اگر این امکان و تمایل وجود نداشته باشد ، با دو فرض روبرو خواهیم شد: از مارس کتاب جدید منتشر نمی کنیم 1 به بعد اما بیمه ها هنوز می توانند دفترچه های موجود خود را نگهداری کنند. یک کتابچه کوچک تا 20 فوریه منتشر می شود اما بعد از آن هیچ کتابچه جدیدی منتشر نمی شود. برای تهیه دفترچه جدید نیازی به مراجعه به شعبه نیست. در این صورت ، در صورت عدم وجود دفترچه ، پزشک می تواند نسخه ای در عنوان نامه خود بنویسد که توسط ما پوشش داده می شود و فرد هر کجا که مراجعه کند به خدمات پزشکی با پوشش تأمین اجتماعی دسترسی خواهد داشت.

تأمین اجتماعی مدعی قرارداد جدید پرداخت حقوق پزشكان پیمانكار است

سالاری گفت: “ما در حال حذف مراحل جزوه هستیم.” جزوات حذف نمی شوند ، اما جزوه های جدید متوقف می شوند. ما باید بین مزایای نسخه الکترونیکی تفاوت قائل شویم. اولین کار این است که برخی از تعهدات را در همان روز در مرکز انجام دهید و مابقی را در پایان هر ماه و ظرف 10 روز واریز کنید ، اما تنها در صورتی که نسخه روی کاغذ باشد زیرا اسناد جمع آوری و پس گرفته می شوند. ادغام مرکز اوراق بهادار در سیستم آنها معمولاً دو ماه طول می کشد ، بنابراین پرداخت ها به تأخیر می افتد. ما اکنون ادعا می کنیم که تعهد خود را به روز می کنیم ، اما مشکل فرآیند کاغذ این است که ادغام آن زمان بر است. اولویت بعدی من پرداخت هزینه خدمات به صورت الکترونیکی است. ما از هر امکان دیگری که ارائه شود استقبال می کنیم.

وی تأکید کرد که ما نباید به فشار آوردن به مردم کمک کنیم ، هدف برنامه خدمات کیفیت خوب و پوشش کامل است. ما آماده حل مشکلات سیستم بهداشتی هستیم. ما هیچ قدم را مجبور نکردیم. ما بیشتر درخواستهای سیستم پزشکی را دریافت و بررسی و اجرا کرده ایم و آماده همکاری و ارتباط نزدیکتر با سایر م institutionsسسات و مراکز مربوطه هستیم.

ادامه هید

دکمه بازگشت به بالا