اجتماعی

دعوت کمیته امداد از ملت ایران برای پیوستن به پویش ایران همدل و طرح اطعام حسینی

به دنبال سخنان رهبر معظم انقلاب برای کمک به فقرا و قربانیان کرونا ویروس ، کمیته امداد و نجات از مردم ، نیکوکاران و کلیه نهادها و سازمانهای مسئول دعوت کرده است تا در مرحله دوم شرکت کنند. از جنبش دلسوزانه ایران و اجرای برنامه تغذیه حسینی.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از کمیته امداد ، سید مرتضی بختیاری بر دستور رهبران برتر انقلاب صبح امروز به مناسبت عید قربان تأکید کرد و ملت ایران را به حضور در آن دعوت کرد. وی گفت: “به دستور او ، مرحله دوم نهضت دلسوزانه ایران با حضور دلسوزان و دلسوزان آغاز شد.” خیرین ، مؤسسات و سازمانها با محوریت کمیته های امداد.

وی سخنان مقام معظم رهبری راجع به کمک های پشتیبانی نشده مردم عزیز ایران به کمبودها در مواجهه با فوران کورنا استناد کرد و گفت: “مرحله اول جنبش ایران شفقت پس از انقلاب با مشارکت مردم و نهادها به محبوب ترین جنبش تبدیل شد. انقلاب دومین مرحله از ایجاد سابقه جدید مشارکت مردمی برای کمک به افراد نیازمند است.

رئیس کمیته امداد از توزیع 11 میلیون وعده غذایی گرم به خانواده های نیازمند برنامه غذایی مهدوی در ماه مبارک رمضان یادآوری کرد و خاطرنشان کرد: در “برنامه تغذیه حسینی” که در زمان مرام و سامرا ساخته شده است. و … به نیازمندان در سراسر کشور توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه کانون مرحله دوم نهضت ایران کمک به کودکان ، مادران و خانواده های نیازمند در سراسر کشور است ، گفت: شهادت به نیت و سوگند امام حسین. علی آقار (AAA) برای توزیع کمک های خود به کودکان فقیر کشورمان.

آقای بختیاری تأیید کرد که مرحله دوم اسکن سمپاتیک ایران همزمان با ادیشه گاداری به طور رسمی راه اندازی می شود. 77 * یا شماره کارت 603799990000000. همچنین زمینه ها و مراکز کمیته امداد اضطراری و مرکز خیریه آماده دریافت کمک های عمومی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا