اجتماعی

امکان مشاهده «نسخه الکترونیک» از طریق موبایل/ روش جدید استحقاق سنجی درمان

رئیس مرکز اطلاعات و آمار تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با تمرکز بر توسعه پروژه های فناوری درون سازمانی گفت: رویکرد ما ایجاد امنیت اجتماعی هوشمند است. هدف ما این است که هر دو ماه یک گام در این زمینه را اجرا و به نمایش بگذاریم که اولین قدم در راه اندازی «تامین اجتماعی من» است.

عبدالله حسینیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی با اشاره به توسعه طرح های فناوری و اجرای شعار تامین اجتماعی هوشمند گفت: رویکرد ما ایجاد و توسعه تامین اجتماعی هوشمند است. ما قصد داریم هر دو ماه یک بار گامی را که در این زمینه برمی داریم اجرا و نشان دهیم.

وی افزود: اولین قدم راه اندازی «تامین اجتماعی من» است.

رئیس مرکز اطلاعات و فناوری اطلاعات آماری سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر تسهیل و بهبود روند خدمات رسانی به مشمولان، مرکز فناوری اطلاعات تصمیم به قرار دادن دستگاه هوشمند گرفته است، گفت: طرح تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت با بیان اینکه: برنامه قسمت کوچکی است، طرحی است که در حال اجراست و ذینفعان سازمان می توانند با مراجعه به آدرس اعلام شده در پنل از خدمات ارائه شده به صورت مخفیانه بهره مند شوند.

حسینیان گفت: نزدیک به 11 خدمت برای بیمه گران، 5 خدمت برای کارفرمایان، 6 خدمت برای مستمری و 6 خدمت برای خدمات عمومی قابل پذیرش است. از این میان، دو خدمت در حوزه پزشکی مربوط به ارزیابی صلاحیت و نسخه الکترونیکی است و ذینفعان می توانند از این طریق نسخه های خود را مشاهده کرده و از جزئیات آن مطلع شوند.

امکان مشاهده

به گزارش سلام آنلاین، وی در توضیح خود اعلام کرد کلیه بیمه گذاران و کارفرمایان بازنشستگی می توانند با مراجعه به آدرس hamrah.tamin.ir و یا با مراجعه به آدرس فوق و همچنین آدرس سایت es tamin .ir/pwa از وب، نسخه اندروید را دانلود کنند. نسخه ای از این نرم افزار که نیازی به دانلود ندارد.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و فناوری اطلاعات آماری سازمان تامین اجتماعی، عمده خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق پرداخت بیمه، مشاهده سوابق مشترک، درخواست انواع دوره کوتاه است. کمک هزینه مدت و هدایای عروسی، فسخ قرارداد بیمه دانشجویی و بررسی انصراف از خدمات. درمان نشانی از قضاوت بازنشستگان و حقوق و دستمزد و سایر خدمات مربوط به کارفرما است.

حسینیان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی برنامه وجود دارند که از نام نهاد اشتباه استفاده می کنند و به صورت غیرمجاز و بعضاً با اخذ هزینه از بینندگان از تخلفات ارتباطی جلوگیری می کنند و برخی از خدمات نامعتبر را ارائه می دهند. ضمن ایجاد امنیت برای ذینفع، اقدامات لازم برای جلوگیری از فعال سازی سایر اپلیکیشن های غیرمجاز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا