اجتماعی

آمادگی تامین اجتماعی برای استفاده از اپلیکیشن ها جهت دسترسی به سامانه نسخه الکترونیک

مدیر اجرایی سازمان تأمین اجتماعی فرایند توسعه و توسعه سیستم نسخه الکترونیکی سازمان را مناسب ارزیابی كرد و گفت: “دریافت گزارش پیگیری از رئیس درمان و تلاش های سازمان تأمین اجتماعی استان را در نظر بگیرید. “به نظر می رسد که ما با مسائل کوچکی سر و کار داریم.” سیستم نسخه الکترونیکی جای دفترهای کاغذی را می گیرد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر مصطفی سالاری در نشست هفتگی بررسی روند پیشرفت برنامه نسخه الکترونیکی که در قالب کنفرانس ویدیویی برگزار شد ، با حضور روسای درمان تامین اجتماعی از استان های سراسر کشور و کارکنان IT و IT واحد را مدیریت کنید. با سرعت قابل قبولی در حال رشد است و ما شاهد افزایش استفاده از این سیستم در بین مراکز درمانی طرفین قرارداد هستیم.

سالاری افزود: “با افزایش حجم کار و استفاده از این سیستم ، اهمیت و ارزش آن افزایش می یابد و ما واقعاً به تلاش و جدیت بیشتری برای توسعه سیستم کامل نسخه الکترونیکی در کشور نیاز داریم.” “

مدیر اجرایی تامین اجتماعی آمادگی این سازمان را برای همکاری و استفاده از قابلیت های برنامه برای توسعه و تسهیل دسترسی به سیستم نسخه الکترونیکی اعلام کرد و گفت: امکان کپی آفلاین و خدمات به عنوان به زودی با کمک یک برنامه و انجمن مناسب می توان کارهای بیشتری انجام داد. مهیا خواهد شد.

ساری با تأکید بر اینکه اقدامات لازم توسط تأمین اجتماعی برای استقرار سیستم نسخه الکترونیکی الکترونیکی انجام شده است ، افزود: “سیستم نسخه الکترونیکی کامل و آماده بهره برداری است و هدف و اولویت فعلی ما تشویق مراکز درمانی است. طرفین قرارداد برای استفاده از آن. ” این از این سیستم ناشی می شود.

وی به نظارت و عیب یابی منظم سیستم نسخه الکترونیکی که از اولویت های اصلی واحدهای پزشکی و فناوری اطلاعات سازمان است ، اشاره کرد و گفت: هیچ محدودیتی در بهبود سیستم نداریم. و استفاده از آن و همه ابزارهای تأمین اجتماعی و کشور را تسهیل کند. مهم این است که ما استفاده می کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به روزرسانی کدگذاری داروی کشور را گامی مهم در جهت بهبود سیستم الکترونیکی این سازمان عنوان کرد و گفت: به این مهم پرداخته شده است. با توجه وزارت بهداشت و مشارکت بیمه های تأمین اجتماعی و درمانی.

سارین با اشاره به صدور دستورالعمل های جدید برای تسهیل بازپرداخت مراکز درمانی که از سیستم های تجویز الکترونیکی استفاده می کنند ، گفت: علاوه بر پرداخت 95 درصدی پزشکان با امضای دیجیتال و 85 درصد پزشکان. 100٪ ادعاهای دیگر مربوط به مراکزی است که از سیستم نسخه الکترونیکی استفاده می کنند. پس از پایان هر ماه طی 10 روز پرداخت می شود.

وی گفت: “سازمان تأمین اجتماعی الزامی برای استفاده از سیستم های تجویز الکترونیکی ایجاد نمی کند ، بلکه در عوض همه پزشکان و مراکز درمانی کشور را به استفاده از این سیستم با پرداخت مقدار مورد نیاز مراکز درمانی استفاده می کند.” “سیستم نسخه الکترونیکی”. .

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی ، در این جلسه روسای ادارات تأمین اجتماعی استانها و همچنین روسای ستاد سازمانهای تأمین اجتماعی نظرات و نظرات خود را در مورد توسعه کاربرد این سیستم بیان کردند. نسخه الکترونیکی و فعالیت آن را بهبود ببخشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا