اجتماعی

افزایش خدمات الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی

رئیس سازمان خدمات عمومی فراجا از افزایش خدمات الکترونیکی به مشمولان و خانواده های آنان خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. سردار تقی مهری گفت: سازمان وظیفه عمومی فراجا یکی از سازمان های فراجا است که روابط گسترده ای با جامعه و جوانان دارد و به طور مستقیم و غیرمستقیم با جوانان و خانواده های آنان ارتباط برقرار می کند. نیروی انسانی نیروهای مسلح سالی 11 بار مشمولان را به مرکز آموزش نیروهای مسلح بفرستند و به درخواست معافیت از تحصیل پزشکی و کفالت رسیدگی کنند مرخصی. کشور مجوز فعالیت های ورزشی و غیره

مهری ادامه داد: از طریق صدور کلیه درخواست های خروج دانشجویان از کشور و صدور معافیت تحصیلی برای دانشجویان داخلی و خارجی به صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی sakha.epolice.ir توانستیم مقادیر زیادی را اخذ کنیم. انتقال مستقیم. موارد غیر ضروری را کاهش دهید.

وی افزود: بیش از 26 مورد خدمات سازمان وظیفه عمومی فراجا از قبیل تاخیر و راه اندازی سریع، ثبت نام، درخواست معافیت از پشتیبانی پزشکی، موارد خاص و استعلام معافیت و فسخ پروانه خدمت و …. محول شده به اداره پلیس +10، روند رسیدگی به درخواست ذینفع و نتایج کمیته پزشکی، کفالت و … از طریق پیامک به ذینفع اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: ارتقای فرهنگ و منزلت سربازی یکی دیگر از رویکردهای مهم سازمان وظیفه عمومی است که در سال های اخیر با تولید فیلم کوتاه، بروشور، پادکست و … اقدام موثری انجام داده ایم. کشور هر هفته با موضوعات مختلف از رادیو جوان پخش می شود.

مهری خاطرنشان کرد: در حوزه ابلاغ قوانین و مقررات، یکی از برنامه های در دست اجرا، دیدار با مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه ها و حضور در مدرسه و رفع شبهات دانش آموزان است. یکی دیگر از روش های خدمت سربازی در نیروهای مسلح، استفاده مناسب از دوران جوانی در طول دو سال خدمت سربازی متناسب با رسالت و مأموریت نیروهای مسلح است، به طوری که طول مدت خدمت سربازی به دوران رشد و نمو تبدیل شود. توانمندسازی جوانان کادر آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی گفت: در طرح مهارت آموزی با برگزاری دوره های آموزشی مهندسی، اداری و خدمات پشتیبانی، ظرفیت کارکنان با توجه به تحصیلات و مهارت افزایش می یابد، آزمون های فنی و حرفه ای، گواهینامه های مربوطه برای آنها صادر خواهد شد.

مهری با تایید اینکه تمامی یگان های نیروهای مسلح و بیش از 26 دستگاه کشوری در اجرای این طرح مشارکت دارند، افزود: سربازانی که در سال 97 و بعد از آن با داشتن گواهینامه آموزش حرفه ای خدمت خود را به پایان رسانده اند می توانند برای دریافت مواد بانکی اقدام کنند. از طریق اداره پلیس +10 برای اقدام

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا