اجتماعی

چرا آگاهی‌رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان مهم است؟

مدیر موسسه ماهک بر لزوم افزایش آگاهی عمومی در مورد سرطان کودکان ، به ویژه در هنگام شیوع کرونا ، و رفع مشکلات بهداشتی و دسترسی به مراقبت های پزشکی اضافی تأکید می کند.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی م Instituteسسه محک ، ارسب احمدیان ، مدیرعامل محک در یادداشتی درباره افزایش آگاهی عمومی از سرطان کودکان ، به دعوت انجمن بین المللی سرطان کودکان گفت و انجمن بین المللی سرطان کودکان (CII) ، فعالیتی با هدف inding ، آموزش و آموزش گروه های مرتبط با کودک مانند والدین ، ​​مربیان و متخصصان اطفال. آنها برای افزایش آگاهی و توجه به علائم سرطان کودکان ساخته شده اند. افزایش آگاهی جامعه و متخصصان در مورد علائم این بیماری به تشخیص اولیه کمک می کند و تشخیص زودرس بیماری منجر به درمان موثرتر ، کم هزینه و دردناک خواهد شد.

امروزه ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و شیوع جهانی آن ، نگرانی های بهداشتی و دسترسی به مراکز درمانی هرچه بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و سازمان های متمرکز بر سلامت همچنان به بررسی این بیماری می پردازند. جدیدی که نوع ارتباطات و تغییر شرایط زندگی را کنترل می کند. آنها سعی می کنند نیازهای زیردستان خود را برآورده کرده و خدمات خود را استاندارد کنند. امسال CIP و CCI با شعار انتخاب شده “طلای این ماه” و اشاره به رنگ طلایی از همه دعوت می کند تا در مبارزه با این بیماری به کودکان بپیوندند. نمادهای آگاهی از سرطان کودکان.

خیریه ماهک ، یک سازمان غیردولتی متعهد به کمک به کودکان سرطانی و خانواده های آنها ، در بیانیه ماموریت خود تأکید کرد که با گسترش همکاری با موسسات تحقیق و درمان سرطان در سطح ملی و بین المللی در دستیابی به کاهش میزان سرطان در کودکان و درمان موثر فعال است. در این راستا ، باید تدابیری جهت افزایش آگاهی عمومی و فراخوانی کلیه ذینفعان درمورد این بیماری اتخاذ شود.

پس از بیش از 30 سال کار برای کمک به کودکان سرطانی و خانواده های آنها در سراسر ایران ، ماهک اکنون خدمات خود را در کودکان تحت درمان در بیمارستان های دولتی و جهانی ادغام می کند. دبیرستان مبتلا به سرطان خون و سرطان در همه شهرها. برای اینکه همه کودکان مبتلا به سرطان از مزایای برابر با امتیاز دهی بهره مند شوند و خانواده هایشان کمتر نگران سلامتی فرزندان خود باشند. این تغییر می تواند آغازی برای افزایش آگاهی از سرطان کودکان در سراسر کشور باشد.

این موسسه همچنین تلاش دارد تا همکاری خود را با انستیتوی تحقیقات و درمان بین المللی برای ارائه اطلاعات به روز در مورد درمان سرطان کودکان و کمک به کاهش شیوع و تشخیص به موقع سرطان و کمک به آن گسترش دهد. تا آنجا که ممکن است به فرزندان خود کمک کنید. در اواخر این رابطه ، امسال و همچنین گذشته ، محک سعی کرده است به دعوت CCI و SII ، آگاهی از این بیماری را افزایش دهد. مجسمه میلداو ، شهر نمادین تهران ، پایتخت ایران ، به همراه بناهای برجسته از شش کشور دیگر مانند کانادا ، انگلیس ، بلژیک و غیره ، از اقدامات اصلی با فعالیت های دو انجمن بین المللی است.

در حال حاضر ، بیش از 20،000 کودک نمونه در سراسر کشور تحت درمان هستند و به طور متوسط ​​شش کودک در خط پایه روزانه قرار می گیرند. “ماهک امیدوار است که هر روز تعداد بیشتری از این کودکان را با کمک خیرین ، سازمان های ملی و بین المللی و کارشناسان خود به سلامتی برساند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا