اجتماعی

نشانه‌های «کووید طولانی» در کودکان

در اکثر افراد مبتلا به کووید-19 علائم بیماری خفیف است، اما برخی از بیماران با علائمی مانند خستگی طولانی مدت، درد مداوم و تنگی نفس برای چندین ماه دست و پنجه نرم می کنند. این وضعیت “کووید طولانی مدت” نامیده می شود و در کودکان (گروه های سنی خاص) مشاهده می شود.

به گزارش سلام آنلاینهمانطور که همه می دانیم واکسیناسیون کرونا برای همه گروه ها به ویژه کودکان (در گروه سنی مشخص شده) ضروری است زیرا می تواند از ابتلا به این بیماری جلوگیری کند. اما برخی از دلایل ضرورت آن در کودکان عبارتند از:

طولانی شدن کووید در کودکان یک چالش و بحث در میان متخصصان است.

می دانیم که شیوع سندرم کووید-19 در کودکان کمتر از بزرگسالان است.

شدت سندرم کووید-19 در کودکان کمتر از بزرگسالان است.

از آنجایی که به نظر می‌رسد شیوع طولانی‌مدت طولانی‌مدت در بیماران بدحال کووید 19 بیشتر است، توصیه می‌شود پوشش ایمن‌سازی برای کاهش تکثیر کووید در کودکان به دلیل عدم واکسیناسیون افزایش یابد. کودکان در گروه‌های سنی تعیین‌شده. تبدیل شود

بر اساس برخی از مطالعات انجام شده در بریتانیا، شیوع طول عمر در کودکان 4 درصد برآورد شده است. چالش بعدی برای کودکان مبتلا به کووید مزمن این است که کودکان بدون علامت و بدون علامت مبتلا به کووید-19 نیز می توانند به کووید مبتلا شوند.

بر اساس مطالعه ای در بیمارستان کودکان فیلادلفیا، شیوع طول عمر در بین کودکان 10 تا 20 درصد گزارش شده است و علائم اصلی آن در کودکان عبارتند از:

خستگی مزمن

سردرد

درد قفسه سینه

بیماری روانی و روانی و اصلاح اجتماعی

بر اساس اعلام دفتر کنترل بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، علائم در مورد کووید-19 طولانی تلقی می‌شود که اولین آن پس از ابتلای دوم به کووید-19 روی سلامت جسمی، روحی و روانی تأثیر می‌گذارد. جامعه کودکان . و رفاه و در نهایت باید حداقل 12 هفته طول بکشد تا ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا