ورزشی

«قاسمی» تنها صاحب طلای المپیک؛ ماخوف نقره‌ای شد

ب‌نیوزاب‌ینونیوز:

طبق اتحادیه جهانی کشتی ، کشتی گیران پس از تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل الگوی دو سرعت 120 کیلوگرم آزاد ، از شرکت در کلیه فعالیت های کشتی تا 2 اکتبر 2026 منع شده اند. دیوید مادزا جاویل در المپیک 2012 لندن.

کشتی گیران گرجستانی که از سال 2017 برای تیم ملی ازبکستان کشتی می گیرند از ماده ممنوعه ای به نام “تستوسترون استروئید کلرامیت تستوسترون” استفاده می کنند.

بنابراین مدال نقره او پس گرفته شد. از این لحاظ ، بیلا ماکو از روسیه مدال نقره المپیک جدید را بدست آورد. دولت شعبانبای قزاقستان در بازیهای المپیک 120 کیلوگرم لندن به مدال برنز دست یافت

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که بیلا مک وو در 120 کیلوگرم کشتی آزاد در المپیک 2012 لندن به مدال نقره دست یافته است. کمیل قاسمی ”بحث های زیادی وجود داشت.

تا زمان تصویب کمیته بین المللی المپیک ، مدال طلا در وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد در بازی های المپیک 2012 لندن به “کمیل قاسمی” و “بلال ماخوف” از روسیه اعطا می شد. گیم سی با این طلا سنگین ترین کشتی آزاد ایران لقب گرفته است.

تأیید آزمایش داروی Usbestar Zazov و David Madazinville از مقام های اول و دوم مسابقات کشتی سنگین وزن المپیک 2012

اعلام مدال طلای مشترک بازی های دریایی با کشتی گیران آزاد روسیه در حالی صورت می گیرد که طبق قوانین فدراسیون جهانی کشتی ، این مدال با نام “کمیل گازامی” ثبت خواهد شد. ” قاسمی به همراه بلال ماخوف از روسیه در بازی های المپیک 2012 لندن مدال برنز گرفت.

یکی از نکات قابل توجه در این تصمیم حذف مدال نقره المپیک 2012 لندن در این وزن بود و دولت شعبان بی قزاقستان و “دلاگنوف” ایالات متحده نیز مدال های مشترک برنز را کسب کردند.

این موضوع به طور رسمی در وب سایت کمیته بین المللی المپیک ذکر شده است.

کمیل قاسمی با کسب مدال طلای المپیک به سنگین ترین کشتی گیر تاریخ کشتی ایران تبدیل شد. وی در مجموعه افتخارات خود فاقد مدال طلای مسابقات جهانی بود ، جایی که “علیرضا سلیمانی” موفق به کسب اولین و آخرین مدال طلای ایران در مسابقات جهانی 1989 شد.

دکمه بازگشت به بالا