فرهنگ و هنر

آنتن رادیو” ورزش” المپیکی شد

به گفته مدیر رادیو واکس ، در جریان بازی های المپیک ، از 1 تا 17 آگوست ، آنتن رادیو وسو کاملا المپیکی است و موضوعات مربوط به المپیک را پوشش می دهد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از رادیو ورزش همزمان با آغاز بازی های المپیک توکیو ، مهدی آذرمکان ، مدیر رادیو ورزش ، درباره فعالیت ها و برنامه های ویژه رادیو صحبت کرد.

مدیر رادیو وساز در پاسخ به س questionsالاتی درباره رویکرد رادیو ویز در المپیک ، گفت: ایران در کنار خود و رقابت اصلی در برخی از رشته های محبوب این کشور است.

وی افزود: “به غیر از این برنامه ها ، برنامه های ویژه ای را نیز آماده كرده ایم كه از رادیو و تلویزیون ورزشی پخش خواهد شد.”

مدیر رادیو واکس گفت: “ما برای هر رویدادی یک استودیوی مجهز به المپیک طراحی کرده ایم.”

آزرمکان در پاسخ به این سال که در این مدت چه برنامه هایی از طریق رادیو وارد می شود ، گفت: به غیر از پخش مستقیم مسابقات ، برنامه های خاصی نیز داریم. “المپیک اکنون” که از ساعت 18 تا 7 بعد از بازی ها روی آنتن می رود ، یکی از برنامه های آنهاست.

آذرمکان گفت: “هر دو ساعت ، یک برنامه خبری 5 دقیقه ای داریم که آخرین تحولات المپیک را بررسی و به روز می کند.”

به گفته این کارگردان ، مستند کوتاه “یک المپیک و هزار داستان” برنامه دیگری است که زندگی المپیک اعزامی از کشور را شرح می دهد.

“زندگی المپیک” برنامه دیگری است که آذرمکان در مصاحبه خود به آن اشاره کرده است. به گفته مدیر ، این برنامه رابطه بین المپیک و سبک زندگی را بررسی می کند.

آذرمکان همچنین برنامه رادیویی “برندگان مجمع المپیک” را ویژه برنامه امروز دانست و گفت: “این برنامه همه روزه از ساعت 13:30 تا 14:00 پخش می شود.

مهدی آذرمکان

مدیر رادیو واکس با استناد به این واقعیت که تحلیل و تخصص رادیو واس در طول بازیهای المپیک انعطاف پذیر بوده و با موضوع المپیک مرتبط بوده است ، به این س respondedال که آیا پخشها نیز رویکرد آنها را تغییر می دهد پاسخ داد این دوره: برنامه هایی که همیشه همراه با ورزش هستند و برخی برنامه هایی که دارای تجزیه و تحلیل هستند ، مانند دنیای ورزش که مختص رشته های مختلف مربوط به موضوع المپیک است ، همراه با برنامه های ویژه.

آذرمکان افزود: “این دوستان از توکیو در برخی از مسابقات به صورت زنده به ما گزارش می دهند و مصاحبه ها و گزارشات مربوط به این رویداد را ارسال می کنند.” پخش خواهد شد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا