استان ها

پیام استاندار در پی مدال آوری ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک توکیو

سلام آنلاین / کانن پس از کسب دو مدال طلا و دو نقره ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک توکیو ، استاندار کرمان پیام های تبریکی به سعید افروز و منصور پورمیرزایی ارسال کرد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از روابط عمومی فرماندار کامرون ، متن پیام دکتر زیزیوان به شرح زیر است:

افتخار ورزشکاران غیور و با استعداد استان در پارالمپیک توکیو در توکیو مایه افتخار استان ، قهرمانی کامن و مردم این سرزمین اسطوره ای است و همیشه افتخار کرده است.

بی شک حضور تأثیرگذار و چشم نواز کودکان سادادلا در کاروان “سادادلا دلا” در بالاترین سطح قهرمانی و ایستادن در مرحله اول در زمین المپیک مایه افتخار نظام اسلامی است. مقدس مردم را باعث شادی و نشاط جوانان این استان است. این یک وقفه برای ورزشکاران است که عشق خود را به مردم و میهن نشان دهند و در حافظه تاریخی مردم منطقه ثبت خواهد شد.

بدون شک ورزشکاران نقش م effectiveثر و ارزنده ای در تقویت روابط بین الملل ، وحدت اجتماعی و ایجاد امید ، قدرت و شادی در جامعه دارند.

من به آقایان افروز و پورمیرزایی ، ورزشکاران مشتاق و خانواده مربیانی که برای جامعه ورزشی مردم کرمان زحمت می کشند ، به ویژه قهرمانی مردم جیرفت و رفسنجان و سلامتی و رفاه همه ورزشکاران تبریک می گویم. استان. من خدای متعال را می خواهم

امیدواریم با توسعه زیرساخت های ورزشی و استفاده از همه قابلیت های موجود ، شاهد آغاز پیروزی های بیشتر و ورزشکاران Canman در سایه لطف الهی ، حمایت و دعای مردم باشیم و تلاش های فزاینده همواره باعث ارتقاء پرچم جمهوری اسلامی ، افتخار و افتخار آوردن کشور و تحصیلکردگانش به استان.

به گزارش سلام آنلاین ، سعید افروز از اصفهان جیرفت در مسابقات پارالمپیک توکیو در مسابقات F34 از چین ، فرانسه ، مراکش ، کلمبیا و پاپوآ گینه نو طلا گرفت ، جایی که مقابل تونس و عراق شکست خورد.

در پرتاب اول تا چهارم ، افروزوس به ترتیب رکورد 39.48 متر ، 39.40 متر ، 40.05 متر و 39.67 متر را ثبت کرد و همچنین پرتاب 5 و 6 را رها کرد. سومین پرتاب آفرودیت نه تنها برای او یک مدال طلا به ارمغان آورد ، بلکه رکورد جدیدی را در مسابقات پارادوکس و پارالمپیک به ثبت رساند.

لطفاً توجه داشته باشید که منصور پورمیرزایی ، وزنه بردار ملی رفسنجانی از کشورمان ، در وزن مثبت 107 کیلوگرم در پارالمپیک توکیو به مدال نقره دست یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا