ضبط ۶ اسلحه از متخلفین زیست محیطی لرستان

ضبط ۶ اسلحه از متخلفین زیست محیطی لرستان

سلام آنلاین/ لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط ۶ قبضه سلاح گرم مجاز و غیرمجاز به همراه اسکلت جمجمه خوک از محیط بانان توسط سازمان حفاظت محیط زیست مناطق حفاظت شده دلفان چگانی ازنا و سفیدکوه خرم آباد خبر داد.

علی سالاروند در گفت وگو با سلام آنلاین اظهار کرد: 6 متخلف محیط زیست پس از رصد تمام وقت نیروهای حفاظت محیط زیست استان در مناطق منطقه بندی و حفاظت شده دستگیر شدند.

وی افزود: از متخلفان سه قبضه کلت کمری و یک قبضه جمجمه در منطقه دلفان و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد نیز کشف شد. تیراندازی در محل شکار و در منطقه ازنا یک قبضه تفنگ ساچمه زنی یک بشکه و تعدادی جعبه چاپ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

سالاروند گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولین جلسه و طی مراحل قانونی اسناد و مدارک مجرمان به مراجع قضایی ارسال می شود و تجهیزات کشف شده از آنها تا آن زمان در اختیار اداره کل خواهد بود تصمیم اس. قوه قضاییه محترم

اداره کل حفاظت محیط زیست لورستون از استان ها تقاضا دارد تخلفات زیست محیطی را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست گزارش و یا با سامانه 1540 تماس گرفته تا در اسرع وقت اقدامات لازم جهت نظارت انجام شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا