ورزشی

دوچریس ، قهرمان کشتی آزاد جهان برای شرکت در المپیک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

Gazgimagmedov که در مسابقات جهانی 2015 و 2018 در دسته 70 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال طلا شد ، گفت: “من مشتاقانه در المپیک 74 کیلوگرم شرکت می کنم.”

برنده مدال نقره اروپا 2004 در کلاس 74 کیلوگرم ، گفت: چگونه در قرنطینه تمرین می کنم. در مزرعه حیاط خلوت من تمرینات استقامتی و استقامتی را انجام می دهم ، و همچنین با یک دوست با کشتی گیر می جنگم.

وی گفت: “وزن من 74 پوند کمتر از سایر کشتی گیران است.” “در حال حاضر من وزن 76 پوند دارم که این برای من عادی است.” با این حال ، من فکر می کنم با یک یا دو پوند اضافی می توانم کار بیشتری انجام دهم.

گازیگماگوف گفت: “علاوه بر آموزش ، من خوب خوابیدم ، با خانواده ام صحبت کردم ، کتاب می خواندم و به صفحات اینستاگرام نگاه می کردم.”

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی در مسابقات وزن 74 کیلوگرم در المپیک توکیو رقابت خواهد کرد ، گفت: فکر می کنم هم کایل اردک و هم جردن جردن برروس شانس رقابت دارند ، اما قطعاً سوالات زیادی برای انتخاب وجود دارد که می تواند موثر باشد و باید ببینیم چه کسی در آن زمان در بهترین شرایط قرار دارد و انتخاب می شود.

عضو تیم ملی کشتی آزاد روسیه گفت: “همچنین یک کشتی گیر قوی از ایران در این کلاس وزنه برداری وجود دارد ، اما من فقط می توانم با اطمینان بگویم که هیچ یک از آنها قادر به انجام این کار نیستند.” به سمت عبدالرشید سالالیف پیش بروید.

دکمه بازگشت به بالا