اجتماعی

در مقابله با کرونا فضای کارخانه‌ ها باید تحت کنترل دانشگاه های علوم پزشکی باشد

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در مقابل تاج باید فضای بین کارخانه ها تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی باشد ، اظهار داشت: “داشتن یک بیمار می تواند شیوع و حتی بیشتر شیوع این بیماری را افزایش دهد.”

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر قاسم جان بابایی در بازدید از مارکی برای بازرسی از وضعیت چند مرکز پزشکی کرونا تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ارزیابی وضعیت زیرساختهای بهداشتی در استان و روند توسعه. خدمات پزشکی را به بیماران مبتلا به بیماری تاج ارائه دهید. در استان ، در جلسه استانی مدیریت و مبارزه با اچ آی وی / ایدز گفت: کاهش تعداد مرگ و میر و مرگ و میر هدف اصلی وزارت در مبارزه با اچ آی وی / ایدز است. همه باید برای این کار مهم استفاده شود.

وی گفت: “برای کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی ، برنامه سازی برای تیم سازی و پیشگیری باید در خانه و ولسوالی آغاز شود و تمام تلاش مسئولان باید در این خصوص انجام شود تا تعداد آنها کم نشود.” تعداد بیماران قلبی و بیماران رو به افزایش است. “

وی گفت: “بسیاری از مرگ و میرها در مراکز مراقبت در کشورهای اروپایی رخ داده است که به هیچ وجه گزارش نشده است ، اما در ایران اسلامی فرهنگ مراقبت از سالمندان در خانه به عنوان یک سرمایه زنده ، رنج بسیاری را متحمل شده است.” ما در این زمینه کشته و زخمی زیادی نداریم و این فرهنگ باید در کشور ما تقویت شود.

معاون وزیر بهداشت گفت: استان مکه یکی از بهترین استان های کشور برای مقابله با شیوع بیماری های عفونی است و علی رغم وضعیت نامطلوب در استان های همجوار ، اجرای برنامه و مشارکت مردم باعث شده است که مارکسیا در این روند بدرخشد.

ويروس كرونا خاص و مخرب است

وی گفت: “كروناویروس اختصاصی است و بافت های مختلف بدن را از بین می برد و از بین می برد.” اگرچه مطالعات بسیاری در مورد این مشکل در تمام نقاط جهان وجود دارد ، اما هیچ درمانی خاص و قطعی برای ویروس پیدا نشده است.

وی گفت: “مهمترین راه برای درمان بیماری های قلبی قلب از طریق حفظ صحیح نیروی انسانی است. هر کشوری که در مقابله با شیوع ویروس موفق بوده و دچار حوادث کمتری شده است ،” “این به دلیل ظرفیت نیروی انسانی امکان پذیر است.”

وی گفت: “با وجود داشتن بزرگترین و بهترین زیرساخت های پزشکی ، شیوع بیماری در ایالات متحده به یک شورش خیابانی تبدیل شده است و آنها نتوانسته اند ویروس و مشکلات آن را کنترل کنند.” نه هنوز. “

جان بابایی گفت: “این که نخستین موج ویروس کرونا در ایران کنترل می شود ، به این دلیل است که از بالا تا دولت و همه عناصر سیستم وارد میدان شده اند.” به عنوان یک حامی ، وزارت بهداشت برنامه ای را علیه ویروس تدوین کرده است. اگر این شرایط ادامه پیدا کند ، می توانیم در این زمینه موفقیت های زیادی داشته باشیم.

وی گفت: “من به عنوان عضو وزارت بهداشت ، دست همه افرادی را که در طول روند با وزارت بهداشت بودند ، بوسیدم.” به دلیل همین تفاهم و هماهنگی منجر به حفظ وزارت بهداشت و نظام اسلامی شد.

خطر انتقال کرونا همچنان باقی است

وی گفت: “با وجود بسیاری از موفقیت ها ، وضعیت در کشور ما برای کرونویروس مساعد نیست.” زیرا چند روز دیگر غیرقابل پیش بینی است و پس از شیوع تاج در کشور ما ، بسیاری از کشورها ارتباط با ما را از دست داده اند ، اما اکنون تعداد افراد آلوده در آن کشورها بالاتر از ما است و این به دلیل جزئیات ناشناخته ویروس است. .

وی گفت: “برای هر 1000 ایرانی کمتر از یک هفتم تختخواب های بیمارستان وجود دارد و در بخش دولتی یک دهم است اما در برخی از کشورهای اروپایی شش تخت وجود دارد.” به 6 در هزار نفر. آره. با وجود این مکان های بالقوه ، کمبود تخت در بیمارستان های این کشورها به مشکل تبدیل شده است.

دکتر جان بابایی گفت: “هنوز خطر فوران Coron در استان مرکزی وجود دارد و به همین دلیل دستگاه های ذیربط باید ارزیابی کلی از استان را انجام دهند و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنند و برای مقابله با آن اقدام کنند.” این برنامه جامع تر است. “

وی ادامه داد: عواملی که ریشه کنی ویروس ایرانی در ایران را نشان می دهد ، تحصیل کرده و پرتحرک هستند ، بنابراین تقویت دانشگاه علوم پزشکی مکه باید یکی از اولویت های اصلی سرپرست استان باشد زیرا امروز تمام دنیا به این نتیجه رسیده اند که هرچه تأثیر آنها در سلامتی بیشتر باشد ، آسیب های کمتری نیز متحمل می شوند.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: دهیاران ، بهورزان ، شورای روستا ، بسیج ، بسیج محلات و طبقات پایین از مهمترین دارایی های کشورمان در یک رویارویی هدفمند و موفق با کورونا است. این به آنها کمک می کند تا تعداد آنها را کاهش دهند. بیماران عروقی باید مؤثر باشند و باید در دستور کار قرار گیرند.

جان بابایی اظهار داشت: مرکز استان کندال باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تشدید چرخه بیماری عروق کرونا انجام دهد ، در غیر این صورت ساختمانهای ثروتمند پزشکی و تختخوابهای بیمارستانی برای مدت زمانی کوتاه حفظ می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ماخا یکی از مناطق صنعتی کشور است ، فضای بین کارخانه ها باید تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکی باشد زیرا عفونت بیماران می تواند شیوع طبیعی شیوع بیماری را افزایش دهد. “به طور فزاینده”

لزوم ایجاد فرهنگ تقابل با تاج در نظم اجتماعی متفاوت

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: یکی از مشکلات کورو ویروس این است که هر چقدر مواد مورد استفاده قرار گیرد ، میزان مرگ و میر حاصل نمی تواند به صفر کاهش یابد ، بنابراین تنها راه کاهش میزان مرگ و میر است. “از گسترش جلوگیری کنید.” این بیماری است که باید در اقشار مختلف جامعه پرورش یابد.

دکتر جان بابایی افزود: تأسیس دانشگاه علوم پزشکی ، تقویت شبکه بهداشت ، ایجاد 18000 مرکز بهداشت و بیش از 5000 مرکز بهداشت از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که می تواند برای کاهش تولید تقویت شود. بیماران.

وی گفت: تشخیص ، تشخیص و مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا وظیفه اصلی مرکز درمانی است ، اما بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب باید در یک بیمارستان بزرگ با تجهیزات پزشکی و تیمی تحت درمان قرار گیرند. “و دانشگاه علوم پزشکی باید بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب را در شهر نگه دارد.” از استان های کوچک خودداری کنید و در اسرع وقت به بیمارستانی در مرکز استان منتقل شوید.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: در هر شهر با کمیته علمی و تخصصی و تجهیزات مدرن میزان مرگ و میر کم به وجود آمده است ، بنابراین توانایی استان در مقابله با ویروس های ناشی از تختخواب کاملاً جدی است. “باید به بیمارستانها توجه بیشتری شود.” قرار داده شود

جان بابایی همچنین تأکید کرد: بیماری کرونا قلب یک بیماری پیچیده و کشنده است و درمان و معالجه نیاز به مهارت و تجربه دارد. بنابراین باید در قالب تیمی از متخصصان با تجهیزات مدرن برای از بین بردن آن انجام شود.

به گزارش وبدا ، در این بازدید ، دکتر جان بابایی به همراه محمدحسن اسفاری ، اراک خنداب و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کومیجان ، با هدف بازرسی از زیرساخت های منطقه درمان ، از بیمارستان امیرکبیر اراک بازدید کردند. .

بازدید از بیمارستان امیرالمومنین ، شرکت در یک جلسه استانی در مورد مدیریت و کنترل ویروس کرونا و جلسه ای برای بررسی موضوعات و موضوعات بهداشتی و درمانی در شازند از دیگر بخش های این سفر طولانی مدت است. یک روز

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا