اقتصادیتازه های کسب و کارعلمی و پزشکیعمومی

آیا مصرف قهوه با داروهای قلبی تداخل دارد؟

تداخل قهوه با مسکن

کافئین یک ماده شیمیایی است که در قهوه، چای، کولا، گوارانا، مات و سایر محصولات یافت می شود.

خواص قهوه های گانودرما دکتر بیز: کافئین بیشتر برای بهبود هوشیاری ذهنی استفاده می شود، اما کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد. کافئین از راه دهان یا مقعد در ترکیب با مسکن ها (مانند آسپرین و استامینوفن) و یک ماده شیمیایی به نام ارگوتامین برای درمان سردردهای میگرنی استفاده می شود.

همچنین همراه با مسکن برای سردردهای ساده و پیشگیری و درمان سردرد پس از بی حسی اپیدورال استفاده می شود.

طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای زود انزالی: نلسون در مصاحبه ای با ایمیل گفت: مصرف دوزهای درمانی معمولی محصولات استامینوفن و نوشیدن قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار هیچ خطری ندارد. افرادی که مقادیر معمولی استامینوفن مصرف می کنند، بدون نگرانی قهوه و سایر محصولات حاوی کافئین بنوشند.

تداخل سیلدنافیل با قهوه

نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز: ما هرگز توصیه نمی کنیم که سیلدنافیل را بدون اینکه طرف مقابل بداند به قهوه هایشان اضافه کنید، زیرا تقریباً غیرممکن است که بفهمید کسی به ترکیبی از این نوع واکنش نشان می دهد.

به نظر می رسد که برای برخی از مردان، کافئین میل جنسی را تقویت می کند، بنابراین طبیعی است که تعجب کنیم که اگر سیلدنافیل را به این ترکیب اضافه کنید، چقدر افزایش می یابد.

در این مرحله، هیچ کس واقعاً نمی داند این ترکیب چه کاری انجام می دهد، و این می تواند یک مشکل باشد. با این حال، برخی از شرکت ها اصلاً اهمیتی نمی دهند، در حقیقت، دو شرکت در صنعت قهوه وجود داشتند که سیلدنافیل را به قهوه خود اضافه می کردند، اما زمانی که FDA آن را کشف کرد، محصولات فراخوان شدند.

تداخل قهوه با ویتامین ها

آمریکایی ها عاشق قهوه خود هستند. طبق یک نظرسنجی که توسط Statista  نقل شده است ، ۲۹٪ از مصرف کنندگان قهوه در ایالات متحده روزانه دو فنجان قهوه، ۱۳٪ سه فنجان، ۱۴٪ چهار تا پنج فنجان و ۹٪ بیش از شش فنجان قهوه مصرف می کنند. تمام مصرف قهوه معادل سطوح بالای انرژی است اما دوستداران قهوه مراقب باشید: کافئین می تواند جذب را مختل کند و دفع برخی ویتامین ها و مواد معدنی را تسهیل کند.

کلسیم

به ازای هر فنجان قهوه مصرفی، ۵ میلی گرم کلسیم از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود از دست دادن می تواند چندین ساعت پس از مصرف کافئین رخ دهد. علاوه بر این، قهوه به احتمال زیاد جذب کلسیم را کاهش می دهد و استخوان ها را از کلسیم تخلیه می کند.

هیئت منصفه هنوز در مورد اثرات فیزیولوژیکی افزایش دفع کلسیم و کاهش جذب ثانویه به مصرف کافئین صحبت نمی کند.

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در جذب کلسیم دارد که برای تشکیل استخوان استفاده می شود. کافئین به عنوان یک مهارکننده گیرنده های ویتامین D عمل می کند، بنابراین جذب ویتامین D را مختل می کند و احتمالاً تراکم مواد معدنی استخوان را کاهش می دهد و منجر به پوکی استخوان می شود.

با توجه به تأثیرات کافئین بر کلسیم و ویتامین D، مؤسسه لینوس پاولینگ موارد زیر را توصیه می کند: «محدود کردن مصرف قهوه به ۳ فنجان در روز در حالی که از دریافت کافی کلسیم و ویتامین D اطمینان حاصل می شود، باید از هرگونه عوارض جانبی بالقوه بر جذب کلسیم و سلامت استخوان جلوگیری کند. ”

اهن

کافئین با جذب آهن تداخل می کند، زیرا ترکیبات فنلی قهوه به آهن غیرهم متصل می شود. این تعامل می تواند بر تولید گلبول های قرمز تأثیر بگذارد. وقتی کافئین با غذاهای غنی از آهن مصرف شود، می تواند جذب آهن را تا ۸۰ درصد کاهش دهد.

تداخل سرترالین با قهوه

هنگام درمان با سرترالین، باید از مصرف الکل خودداری کنید یا آن را محدود کنید الکل می تواند عوارض جانبی سرترالین در سیستم عصبی مانند سرگیجه، خواب آلودگی و مشکل در تمرکز را افزایش دهد برخی از افراد ممکن است در تفکر و قضاوت دچار اختلال شوند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی با پزشک یا داروساز خود صحبت کنید.

تداخل قهوه با استامینوفن

استامینوفن مسکن و کاهش دهنده تب است.

از کافئین در این محصول برای افزایش اثرات تسکین دهنده درد استامینوفن استفاده شده است.

استامینوفن و کافئین یک داروی ترکیبی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند سردرد یا درد عضلانی استفاده می شود.

استامینوفن و کافئین نیز ممکن است برای اهدافی که در این راهنمای دارویی ذکر نشده استفاده شوند.

تداخل پروپرانول با قهوه

غذا می تواند سطح پروپرانولول را در بدن شما افزایش دهد. شما باید پروپرانولول را هر روز در زمان مشخصی، ترجیحاً همراه یا بلافاصله بعد از غذا مصرف کنید.

این کار جذب دارو را برای بدن شما آسان تر می کند در حین مصرف پروپرانولول از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا می تواند باعث افزایش خواب آلودگی و سرگیجه شود پروپرانولول تنها بخشی از یک برنامه درمانی کامل است که شامل رژیم غذایی، ورزش و کنترل وزن نیز می شود. رژیم غذایی، داروها و برنامه های ورزشی خود را بسیار دقیق دنبال کنید.

را در فروشگاه های معتبر که دانه های قهوه آن تازه و دست نخورده هستند انجام بدین.

دکمه بازگشت به بالا