استان ها

تبریک دبیرکل سازمان شهرهای پایدار هوشمند جهان به مناسبت روز شیراز

به گزارش پایگاه شهرداری شیراز است. در پیام《کیونگ لی یول》به مهندس اسکندرپور و شهروندان آمده است:

شهردار و شهروندان شهر شیراز است. روز شیراز افزایش یافت. من آرزو می کنم که به جای ارسال این پیام ویدئویی ، زمانی که من با شما در این روز به جشن می گیرند آنچه که من آموخته اند. من آرزو می کنم من می توانم همراه شما, اشعار سعدی را تنها به خاطر بوی بهارنارنج, به نفس, به فکر می کنم.

به عنوان سعدی شیرازی گفت: بنی آدم اعضای یک پیکرند. اگر درد و رنج دیگران را حس و ما آن را تشخیص … شایسته نام انسان است. بحران کنونی حس انسانیت در نظر گرفتن و…. درک و محبت خود را تماس بگیرید. و این است که چگونه ما ایرانی ها و کره ای ها در مواجهه با سختی غبله ما می توانیم.

سازمان پایدار شهرهای هوشمند شهرهوشمند برای کل بشریت می کند. یک شهر هوشمند شهری شاد برای مردمان هوشمند (مردم) هستند. من شهرانسان عاقلانه تماس بگیرید. مفتخر است به عنوان یک عضو فعال به نام شیراز ، امیدوارم همکاری ما صمیمی ترین تداوم داشته باشد.

نیمی از مه در کره جنوبی نیز یک عید ملی است. این روزها کودکان روز به نام بنی آدم. کودکان, میوه, مردم, امید و آینده آنها هستند. بنابراین ایران و کره جنوبی و عشق انسانی را جشن می گیرند و این قدرت است که در نهایت وقت گیر و پیروز خواهد شد. به عنوان مولانا شاعر فارسی سرای برای دوران سعدی شیرازی گفت: این نیز بگذرد.

سازمان جهانی سازمان شهرهای هوشمند”, “پایدار ” WeGO” یک موسسه بین المللی است که شهرها به سمت توسعه پایدار شهری بر اساس e-دولت همکاری می کند و رویکرد اصلی آن تحقق “شهر هوشمند پایدار برای همه” است. مقر این سازمان در شهر “سئول” کره جنوبی به عنوان یکی از پیشرو های هوشمند قرار دارد و شهرداری شیراز نیز عضو رسمی این سازمان جهانی است.

۲۱۲۱

دکمه بازگشت به بالا