اجتماعی

برزخ هفت ساله‌ی عشرت‌آباد – سلام آنلاین

هفت سال پس از اولین امید برای مرمت و آماده سازی “Israrabat” تاریخی. یک بار دیگر ، صحبت از ترتیب دادن جلسه ای بین سازمان بهبود میراث فرهنگی و نهاد نظامی برای نتیجه گیری برای برنامه توان بخشی و سازماندهی مجدد اشرآباد است!

به گزارش سلام آنلاین ، در 4 ژانویه ، هفت سال پیش؛ احمد مسجد جامعی ، رئیس وقت شورای شهر تهران ، با حضور در منطقه هفت تهران و کاخ عشرت آباد ، به عنوان معاون مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافت. تعمیر و نجات کاخ اسماعیل آباد تا پایان سال جاری – 2013 – تاکید کردن

در طول بازدید ، آنها امیدوارند که طی سه هفته تا یک ماه ، اسناد مرمت بنای یادبود تهیه شده و مسئولیت های هر ارگان مشخص شود ، پس از آن برنامه مشخصی تعیین می شود. برای تکمیل نشان داده شده است. آنها حتی معتقدند که با اتمام ترمیم ، آنها می توانند در مورد کارکرد و استفاده از فضا تصمیم بگیرند تا تعیین کنند آیا می توان از آن به عنوان موزه و فضای عمومی استفاده کرد یا اینکه باید برای مصارف دیگر در نظر گرفته شود.

حتی سردار ریوندی ، معاون هماهنگ کننده سپاه که در جلسه حضور داشت ، تأکید کرد که این ساختمان از قبل برای عموم آزاد بوده و توسط نیروهای بسیج مورد استفاده قرار می گیرد. آماده همکاری نیاز به نگهداری و مرمت این بنای تاریخی وجود دارد. البته این فضا به دلیل قرارگیری در منطقه قلعه نمی تواند 24 ساعته عمومی شود. اما ما توانستیم قلعه را مدیریت کنیم و بازدید از این مکان تاریخی را فقط در عرض چند ساعت برای مردم و سازمان ها امکان پذیر کنیم.

اکنون هفت سال از آن مشاغل و جلسات می گذرد و اشرآباد هنوز در همان مسیر جلسات اول و اول و همان حرفه است …

اگرچه در این دوره صحنه و حریم خصوصی این بنای تاریخی در داخل سازمان و از حفاری تا ساخت و بهره برداری از بسیاری از آسمان خراش هایی که از میدان سدیا نمای ایزاباد را به خود دیدند ، ساخت و ساز پیچیده ای را تجربه کرده است ، اما اسرابات هنوز. از جلساتی که میراث فرهنگی و مدیریت شهری با آنها صحبت می کنند خسته شده اید؟

سرانجام با صحبت کردن کلاه ایمنی اعضای شورای شهر برای دومین بار در مورد این بنای یادبود ، متصدی میراث فرهنگی نیز وارد بحث اشرابات شد.

پس از حضور در کلیسای جامع در عضو دوم شورا. حجت نظری ، عضو شورای فرهنگ و جامعه شهر تهران ، سه شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال جاری وارد اشربات شد. وی این بار جزئیات توافق بین سپاه پاسداران تهران و مدیریت شهری برای مرمت کلاه فرنگی ایسارآباد را تشریح کرد و حتی استفاده احتمالی از این بنای تاریخی را اعلام کرد.

او سلام آنلاین وی گفت: “در گفتگوها با سجایا جزادی ، فرمانده كل سپاه محمد رسول الله ، دریافتیم كه سپاه همچنین از مرمت كاخ كلا فرنگ معروف به عصرت آباد در قلعه استقبال می كند.” . پس از مرمت ، می توان بنای یادبود را برای تعامل با شهر عمومی ساخت. در حقیقت ، از آنجا که این بنای یادبود در داخل قلعه سپاه قرار دارد ، بازدید از این بنای تاریخی در روزهای خاصی از هفته برای عموم امکان پذیر است.

در این جلسه که صدام حسین و رئیس سازمان اصلاحات تهران حضور داشتند ، اعلام شد که به زودی تفاهم نامه ای بین این شهر و نهاد محمد رسول الله امضا می شود. تکنسین روش ترمیم را انجام می دهد و پس از آن با برگزاری مناقصه ، مجری اصلی مرمت کلاه فرنگی ایزاباد مشخص می شود.

حدود هفت ماه بعد ، محمد سالاری ، رئیس کمیسیون برنامه ریزی و معماری شهر تهران ، در 7 ژانویه در 259مین جلسه شورای شهر تهران. وی به تأخیر سازمان بهسازی شهر تهران در تسریع در انجام وظایف خود اشاره کرد. گفتدر زمان سردار یزدی – فرمانده سپاه محمد رسول الله – درک خوبی از مرمت و بهسازی کلاه فرنگی عشرت آباد ، با ارزش ترین میراث و بنای تاریخی وجود داشت ، اما متأسفانه هیچ فعالیت عملیاتی توسط این سازمان انجام نشد. بدون پیشرفت است.

حجت نظری ، بارزین ضرغامی و نمایندگان پیکر حضرت محمد در سفر خود به ایسارات در ماه مه

جلسه مشترکی برای نتیجه گیری برای اشرآباد برگزار شد

سرانجام مرتضی ادیب زاده ، معاون میراث فرهنگی ، اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان تهران – وی در مصاحبه با سلام آنلاین اظهار داشت: طبق مذاکرات انجام شده ، میانجیگری در یک نشست مشترک بین سازمان بهبود میراث فرهنگی و پیکر محمد رزازولا برنامه ریزی شده است. ایسارابات را سازماندهی کنید.

وی با اشاره به ایجاد مشاور طراحی توسط سازمان بهبود ادامه داد: شروع بازسازی نیاز به برخی مجوزها دارد تا این مجموعه را شامل شود ، از طرف دیگر ، بحث در مورد اعتبار سنجی و موارد فنی و کارشناسان نیز باید تایید کنند همچنین.

وی تأکید کرد که از طرف دیگر ، نحوه بازدید مردم از مجموعه پس از بازسازی ساختمان و در آینده باید مورد توجه قرار گیرد. ما در اسرع وقت آنها را بررسی کرده و نتایج را به آنها اعلام خواهیم کرد.

مقامات از کاخ Isarat Bat بازدید می کنند
پس از 35 سال بی خبری از این بنای تاریخی – دسامبر 2013

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا