تنها گزینه روی میز در برابر کرونا واکسیناسیون است

اعضای کمیته امور داخلی و شورای کشور با تایید تبدیل شدن ویروس کرونا به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها گفتند: برای حفظ سلامت افراد و عموم مردم باید نظارت دقیقی بر واکسیناسیون انجام شود.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با سلام آنلاین، بر لزوم تلاش انسان برای اجرای واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: شاهد افزایش تعداد ویروس ها هستیم، کرونا البته باید بپذیریم که کرونا بخشی از آن شده است. زندگی انسان ما و بسیاری از میکروب ها. چیزهای دیگری مانند سرماخوردگی و آنفولانزا در طول زندگی ما را همراهی می کند و فراز و نشیب هایی را در پی خواهد داشت.

بالاخره گرفتار کرونا خواهیم شد اما…

وی افزود: رعایت پروتکل بهداشتی و به ویژه واکسیناسیون بسیار مهم است. هر چقدر پروتکل ها را رعایت کنیم اما واکسن نزنیم در نهایت به بیماری مبتلا می شویم اما اگر واکسینه شویم بدنمان سالم است و با کمترین عارضه از شر بیماری خلاص می شویم. کارشناسان همچنین اذعان دارند که شدت بیماری عروق بیماری کرونا قلب مانند گذشته نیست. درخواست من از مردم این است که برای واکسیناسیون اقدام کنند.

بسیاری از واکسن های تولید محلی وجود دارد.

نماینده مردم مرودشت در شورای اسلامی شهر گفت: طبق آمار 30 درصد از افراد جامعه ما واکسینه نشده اند که رقم بالایی است و این افراد بسیار آسیب پذیر هستند.

یکی از اعضای کمیته امور داخلی گفت: بهترین گزینه روی میز تمرکز بر واکسیناسیون است. الحمدلله واکسن های ساخت داخل برای انسان نیز فراوان است و برخی از افرادی که نگران واکسن های خارجی هستند ممکن است از واکسن های داخلی استفاده کنند.

رشیدی تاکید کرد: ما نیز باید بپذیریم که کرونا بخشی از زندگی ما شده است و نباید مرعوب آن شویم. تا زمانی که این بیماری وجود دارد، باید پروتکل را رعایت کنیم. رعایت پروتکل نه تنها در حوزه کرونا، بلکه در مقابله با انواع بیماری ها نیز موثر است و باید با رعایت پروتکل بهداشتی مقابله کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا