اجتماعی

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان رازی و مراکز واکسیناسیون اهواز

سلام آنلاین / خوزستان وزیر بهداشت در سفر خود به کوزسان از دو مرکز واکسیناسیون ، مرکز مدل و بیمارستان راسی در آواجس دیدن کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت که صبح 6 شهریور به همراه رئیس جمهور و هیات وزیران وارد اهواز شد ، مورد استقبال دکتر ابوالنژادیان رئیس دانشگاه پزشکی اهواز قرار گرفت.

وی که برای بازدید از مرکز بهداشت به آوازاس سفر کرده بود ، از اولین مرکز واکسیناسیون 24 ساعته در آوازاس بازدید کرد. پایگاه واکسیناسیون قبلاً ساختمان کمیته عزاداری بود که به عنوان اولین مرکز واکسیناسیون 24 ساعته در کشور توسط خی آواجی تبدیل شد.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز ایمن سازی شهید تندگویان در اهواز بازدید کرد. مرکز واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و جامعه بسیج جامعه پزشکی تاسیس شد.

عین اللهی همچنین از مرکز مدل کووید -19 در پادادشهر اهواز بازدید کرد. مرکز مدل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و گروه جهادی شهید فرجوانی تأسیس شد و در سه شیفت از ساعت 8 صبح تا 11 شب فعالیت می کند.

پس از آن وزیر بهداشت ضمن ورود به بیمارستان راسی آواز ، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمانی بیمارستان ، از وضعیت نهایی بیمار مطلع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا