۲ رونمایی در سازمان حفاظت محیط زیست

۲ رونمایی در سازمان حفاظت محیط زیست

با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از «نشان ملی حفاظت محیط زیست» و «کمک در طبیعت» امروز (30 مرداد) رونمایی شد.

به گزارش سلام آنلاین نورالله مرادی وی در مراسم رونمایی از نماد ملی حفاظت از محیط زیست گفت: این نماد به منظور تجلیل از مبتکران و فعالان برجسته در عرصه محیط زیست طراحی شده است.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: بر اساس مصوبه 46 جلسه شورای فرهنگی عمومی کشور در تاریخ 12 دی ماه 1397 به شماره 46 «نشان ملی کار حفاظت از محیط زیست» تصویب شد. «باید به طراحان و فعالان مبتکر در زمینه طراحی محیطی پاداش داده شود.

وی گفت: این نشان توسط تیمی توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای فعالان و مبتکران حوزه محیط زیست با دستاوردهای برجسته ایجاد شده است.

مرادی ابراز امیدواری کرد که این نشان زمینه ای برای افزایش فعالیت نوآوران و فعالان محیط زیستی باشد و رهنمود و قدردانی از اندیشمندان و تأثیرگذاران حوزه محیط زیست کشور باشد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین هدف از نگارش کتاب کمک در طبیعت را برشمرد که در شش فصل برای حوزه حفاظت محیط زیست پایه یازدهم برای آگاهی دانش آموزان این بخش تدوین شده است. مباحث مدیریت و کنترل بلایای طبیعی.

وی افزود: این کتاب قرار است از ابتدای سال تحصیلی جدید در مناطق حفاظت شده با حفظ محیط زیست تدریس شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، موضوعاتی همچون حمل و نقل مصدومان، شناخت حوادث طبیعی و اقدامات لازم در صورت وقوع حادثه، مدیریت سرمازدگی، گزش حیوانات و حشرات و همچنین شنا و حفاظت از حیات فصل های این کتاب.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا