تازه های کسب و کارعمومی

کابینت برای آشپزخانه پنجره دار

در این مطلب می خواهیم درباره پنجره دار صحبت کنیم. آشپزخانه های با پنجره از منبع نوری بی نظیر و کافی‌ای برخوردار هستند و شما می توانید برای طراحی داخلی این آشپزخانه ها از انواع سبک های کلاسیک و مدرن استفاده نمایید. در طراحی برخی از آشپزخانه ها برای داشتن فضایی گرم و دلنشین از پنجره استفاده می کنند. تابیدن نور طبیعی خورشید در طول روز محیط رو روشن می کنه و به فضای آشپزخونه انرژی می بخشه. وجود پنجره در آشپزخانه باعث میشه تا بتونید از گل و گیاهان طبیعی استفاده کنید و سرسبزی و تازگی رو به قلب خونه هدیه بدید.

می توانید برای تزئین پنجره ها، پرده های خاص و زیبا نصب کنید و حتماً نیاز نیست خیلی از طرح های شلوغ برای محیط آشپزخانه استفاده کنید. حتی می توانید از آویزهای زینتی رنگی و ساده برای جلوه دادن به پنجره ها به کار ببرید.

اگر پنجره ی شما طاقچه دار است با کمک چند دکوری ساده می توانید آن ها را به سادگی تزئین کنید.

در ادامه می تونید مدل های مختلفی از آشپزخانه‌های با پنجره یا بدون پنجره را ملاحظه کنید.

طراحی کابینت آشپزخانه با پنجره

با پنجره

طراحی آشپزخانه با پنجره ام دی اف

طراحی آشپزخانه پنجره‌دار سفید

طراحی کابینت آشپزخانه با پنجره پشت آبچکان

طراحی کابینت آشپزخانه با پنجره

طراحی آشپزخانه با پنجره ممبران سفید قهوه‌ای

طراحی کابینت آشپزخانه با پنجره بزرگ و زیبا

طراحی کابینت آشپزخانه بدون پنجره

طراحی آشپزخانه آشپزخانه بدون‌پنجره با دو اپن جزیره

طراحی آشپزخانه بدون پنجره با اپن جزیره

مدل آشپزخانه ممبران بدون پنجره

طراحی آشپزخانه بدون‌پنجره با کابینت‌های قهوه ای تیره

بدون‌ پنجره

طراحی آشپزخانه بدون‌پنجره بزرگ و شیک

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید. آیا پنجره دار با طراحی بسیار زیبا و دلباز همگی در .امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

آشپزخانه، قلب خانه است که رونق زیادی دارد و برای استفاده مداوم، باید بسیار روشن و مطبوع بماند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد به وجود پنجره در آشپزخانه اهمیت می‌دهند و تمایل دارند که آشپزخانه پنجره دار داشته باشند.به طور کلی، یک پنجره آشپزخانه که به خوبی طراحی و اجرا شده باشد، به شما این امکان را می‌دهد که در آشپزخانه خود احساس راحتی کنید و بهترین مدل کابینت آشپزخانه پنجره دار را طراحی و اجرا کرده و یک آشپزخانه فوق العاده روشن و کاربردی داشته باشید.

در طراحی مدرن آشپزخانه، پنجره آشپزخانه ممکن است در قسمت‌های مختلف آشپزخانه قرار گیرد و به همین دلیل لازم است مدل کابینتی که برای آشپزخانه پنجره دار انتخاب می‌کنید، کاملا با محل قرار گیری پنجره‌ها تناسب داشته باشد تا هم بتوانید از حداکثر فضا برای قرار گرفتن کابینت‌ها بهره مند شوید و هم نور طبیعی که از پنجره به داخل آشپزخانه تابیده می‌شود را به خوبی حفظ کنید.

اگرچه عدم استفاده از گالوانیزه، باعث میشه قیمت پنجره دوجداره وین تک در نهایت پایین بیاد ولی عمر و استحکام و مقاومت پروفیل رو بشدت کاهش داده و بعد از مدتی پنجره قابل استفاده نخواهد بود.

در دیزاین برخی از آشپزخانه ها برای ایجاد فضایی پرنور و دلنشین پنجره های بزرگ و کوچکی روی دیوار طراحی می شوند و اگر آشپزخانه منزل شما نیز دارای پنجره هایی با ابعاد بزرگ و کوچک است می توانید از انواع دیزاین دکوراسیون آشپزخانه های پنجره دار الگوبرداری کنید و فضایی متفاوت را در آشپزخانه منزل تان ایجاد نمایید. آشپزخانه های پنجره دار از منبع نوری بی نظیری و کافی برخوردار هستند و شما می توانید برای طراحی داخلی این آشپزخانه ها از انواع سبک های کلاسیک و مدرن استفاده نمایید.

اگر برای قسمت های مختلف منزل خود از سبک دکوراسیون سلطنتی استفاده کرده اید بهتر است برای طراحی داخلی آشپزخانه نیز از انواع دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک الگوبرداری نمایید.امروزه سبک های مدرن توجه بیشتر افراد را به سمت خود جلب کرده اند و اگر سبک طراحی داخلی منزل شما به صورت مدرن است برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل تان بهتر است از این سبک استفاده نمایید.در فضای برخی از آشپزخانه برای ایجاد محیطی دلباز پنجره هایی به چشم می خورند که بهتر است برای ایجاد دکوراسیونی متفاوت پنجره آشپزخانه به زیبایی تزیین شود.

رای داشتن آشپزخانه مدرن و لوکس لازم است هنگام انتخاب کابینت چند نکته اصولی را رعایت کنید مخصوصا در آشپزخانه‌هایی که پنجره قرار دارد. بیشترین سوالی که افراد هنگام انتخاب کابینت از خود می‌‎پرسند این است که کابینت آشپزخانه پنجره دار را چطور باید انتخاب کنند و چه اصولی را برای این کار باید رعایت کنند؟

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در انتخاب مدل کابینت آشپزخانه پنجره دار در نظر گرفته شود، این است که دقت کنید فضای زیر پنجره چقدر است؛ اگر پنجره آشپزخانه در ارتفاع پایینی قرار دارد و نمی‌توانید برای آن کابینتی انتخاب کنید، لازم است از یک طراح کمک بگیرید تا بهترین انتخاب ممکن را به شما پیشنهاد دهد. اما اگر ارتفاع پنجره‌ها مناسب است و می‌توانید در زیر آن‌ها کابینت قرار دهید، مدل‌های مختلف کابینت را می‌توانید انتخاب کنید.

تعداد پنجره در انتخاب کابینت بسیار تاثیرگذار است. بر اساس تعداد پنجره‌های آشپزخانه می‌توانید مدل طراحی بهتری را در نظر بگیرید و بهترین گزینه ممکن را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کابینت را به گونه‌ای انتخاب کنید که پنجره پوشانده نشود. پوشاندن پنجره‌ها باعث تاریک شدن فضا می‌شود و آشپزخانه شما را دلگیر می‌کند.

زیباترین نوع طراحی کابینت آشپزخانه پنجره دار، قرار دادن سینک ظرفشویی زیر پنجره است خصوصا اگر ویوی پنجره شما زیبا باشد. اینکار باعث می‌شود هنگام شستشوی ظروف حس خوبی به شما منتقل شود. هنگام انتخاب کابینت به ارتفاع توجه داشته باشید و از شیرهای فانتزی استفاده کنید تا زیبایی آشپزخانه شما دو برابر شود.

برای داشتن آشپزخانه مدرن می‌توانید فضای زیر پنجره را با استفاده از کابینت‌های شفاف پوشش دهید و در این کابینت‌ها از ظروف تزیینی و ظروفی که خیلی به آن نیاز ندارید استفاده کنید.

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توانید از آن برای کابینت زیر پنجره آشپزخانه استفاده کنید، قراردادن اجاق گاز در این قسمت است. با قراردادن اجاق گاز در زیر پنجره آشپزخانه هنگام پختن غذا می‌توانید از منظره نیز لذت ببرید و آشپزی را برای خود لذت‌بخش‌تر کند. در این مدل طراحی دقت داشته باشید که هود جلوی پنجره قرار نگیرد برای اینکار لازم است از یک طراح کابینت کمک بگیرید.

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید تا فضای آشپزخانه برایتان به مکانی آرامبخش تبدیل شود، این است که در قسمتی از آشپزخانه که پنجره قرار دارد، کابینتی کوتاه‌تر در نظر بگیرید و روی آن را به صورت نیمکت طراحی کنید تا بتوانید یک فضای زیبا ایجاد کنید و در طول روز برای نوشیدن چای و استراحت از آن استفاده کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا