تازه های کسب و کارعمومی

نحوه نگهداری ظروف آشپزخانه

امروزه همه ما کم و بیش با ظروف چوبی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز آشنا هستیم. وجود ظروف چوبی در آشپرخانه نه تنها باعث القای انرژی مثبت به روح و روان افراد می‌شود، بلکه استفاده از آن‌ بر سلامت جسم افراد نیز، تاثیرگذار است. به این علت که چوب یک ماده‌ طبیعی است و همین امر سبب شده تا در اثر تماس با مواد غذایی (البته با رعایت نکاتی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت) زیانی نه برای انسان و نه برای محیط زیست پیرامون ما داشته باشد.

همان‌طور که از نام چوب پیداست و از آن انتظار می‌رود، به صورت طبیعی باید دارای طول عمر طولانی باشد و وجه تمایز لوازم چوبی با دیگر وسایل در این است که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگبرند و دوام بیاورند. با چند رعایت و انجام چند ترفندی که به آن اشاره می‌کنیم می‌توانید سالیان سال از ظروف چوبی خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

به هیچ عنوان سعی نکنید که ظروف چوبی خود را توسط ماشین ظرفشویی تمیز کنید. به این دلیل که گرما، مواد شوینده، فشار آب، همگی دشمن سرسخت چوب به شمار می‌روند و باعث می‌شوند که چوب آن‌ها ترک بخورد و همین امر رفته رفته باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

پس از استفاده از ظروف، آنها را با یک اسفنج نرم و مقدار کمی مایع ظرفشویی و آب ولرم شسته و سپس نَم باقی‌مانده را از روی آن پاک کنید.

هنگامی که ظروف چوبی شستید و تمیز کردید، مقدار رطوبت باقی‌مانده روی سطح آن را با یک حوله دستی پاک کنید و بگیرید به این خاطر که رطوبت باقی‌مانده روی سطح چوب باعث انبساط چوب و تاب برداشتن آن می‌شود.

پس از اینکه شستشوی ظروف به پایان رسید و آن‌ها را خشک کردید، آن‌ها را به حال خود رها نکنید و در معرض هوای آزاد قرار درهید تا تمام و کمال خشک شوند. این عمب سبب می‌شود تا مقدار آبی که داخل شیارهای چوب باقی مانده است نیز تبخیر شوند، زیرا باقی ماندن آب در شیارها و ترکهای ریز چوب باعث تبله (باد کردن سطح چوب) شدن آن می‌شود.

حتما برای شما هم پیش آمده که ظرف‌ها را برای تمیزی بیشتر و راحتی کار خودمان، آن‌ها را داخل آب قرار می‌دهیم تا به اصطلاح خودمان خیس بخورند که بیشتر تمیز شوند.

این کار ممکن است برای دیگر ظروف کارآمد باشد اما برای ظروف چوبی نه تنها کارآمد نیست بلکه باعث نابودی آن‌ها نیز می‌شود.

برای اینکه ظاهر براق و درخشان ظروف چوبی خود را برای طولانی مدت حفظ کنید باید آن‌ها را در فواصل زمانی معین به صورت دوره‌ای توسط ، روغن‌کاری کنید.

شرکت همل با بکارگیری به روزترین تکنولوژی‌ها توانسته این روغن را با فرمولاسیون کاملا طبیعی تولید کند که دارای گواهینامه سلامت جهت تماس باغ مواد غذایی بوده و برای محیط زیست ضرری ندارد. روغن مخصوص ظروف چوبی به گونه‌ای عمل می‌کند که باعث جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به چوب شده و در برابر تابش مستقیم تابش نور خورشید و حشرات موزی نیز مقاوم است و همین امر موجب محافظت از چوب آن‌ها می‌شود. در ادامه آموزش نحوه استفاده از روغن ظروف همل را آموزش می‌دهیم.

مواد غذایی که معمولا رنگ خود را روی ظروف به جا می‌گذارند، مثل انواع توت‌، و یا حتی پرتغال و … به مرور زمان روی ظروف باعث ایجاد لکه می‌شوند. راه اول برای از بین بردن آن‌ها این است که بلافاصله پس از استفاده لکه‌ها را با استفاده از آب ولرم و کمی مایع دستشویی پاک کنید.

گاهی این لکه‌ها قدیمی هستند، اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا به کمک این روش می‌توانید این لکه‌ها را از بین ببرید; می‌توانید با استفاده از لیمو ترش و جوش شیرین لکه‌ها را محو کنید به این صورت که درست روی لکه مخلوط این دو را اعمال کنید و سپس آن‌را بشویید. با  انجام این عمل پس از چند بار لکه‌ها کاملا از روی ظروف شما محو خواهند شد.

معمولا پس از چند بار استفاده از ظروف چوبی خصوصا تخته گوشت، آن‌ها بوی نامطبوع و زننده‌ای می‌گیرند، حال برای اینکه این بوی بد را از بین ببرید باید لیمو ترش را روی ظرف مالیده و سپس آن‌را در مجاورت هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود، سپس آن را بشویید. با انجام این کار پس از چند بار بود بد ظروف چوبی کاملا از بین می‌رود.

با انجام ترفندها و نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم شما می‌توانید از ظروف چوبی خود تهایت استفاده را کنید و طول عمر آن‌ها را چند برابر کنید. در مقاله مفصل‌تر درباره جنس، ساخت، خصوصیات و … این ظروف صحبت کرده‌ایم.

فروش انواع قاشق پلاستیکی یکبار مصرف

پک قاشق و چنگال رستورانی کارخانه تیک پلاست بسیار با کیفیت است و مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. قاشق یکبار مصرف تحت فرآیند پیچیده ای تولید می گردد و برای تولید آن از دستگاه پلاستیک تزریق استفاده می کنند. این دستگاه دقت بسیار بالایی در تولید مصنوعات پلاستیکی دارد و به همین دلیل این ظروف را با ظرافت و به زیبایی بسیار تولید می کند و در واقع زائده و ایرادی در ظاهر این محصول وجود ندارد. این دستگاه ها همچنین راندمان بالایی در تولید پک های قاشق و چنگال پلاستیکی دارند و سفارش مشتریان در مدت زمان کوتاه آماده می شود. قاشق یکبار مصرف پلاستیکی با رنگبندی مختلفی امکان تولید دارد، اما عمدتا این محصول را بی رنگ و به صورت شفاف سفارش می دهند.  تمامی رنگ ها و متریالی که در ساخت قاشق vip به کار برده می شود کاملا فود گرید هستند و با استاندارد های سلامت سازگاری دارند. این نکته را مد نظر داشته باشید که کیفیت قاشق چنگال ها با یکدیگر متفاوت است ، قاشق چنگال پلاستیکی vip جز مرغوب ترین و بهترین قاشق چنگال های پلاستیکی هستند و از جنس کریستال می باشند.

مزایای استفاده از قاشق و چنگال ( گیاهی )

ضرر به بدن انسان را به دلیل آن است که از نشاسته ذرت و دیگر مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، این مواد مضر به بدن انسان شامل نمی شود.

می توانید از استفاده طولانی مدت مطمئن باشید.

آلودگی صفر محصول در خاک دفن و تجزیه به دی اکسید کربن فرم پس از 90 روز در دمای مناسب.

آب، بدون آلودگی خاک و هوا.

صرفه جویی در منابع نشاسته ذرت است یک منبع تجدید پذیر است که پایان ناپذیر، و مقاله کارد و چنگال و کارد و چنگال پلاستیکی

مقدار زیادی از چوب و محصولات پتروشیمی می گیرند. با استفاده از نشاسته ذرت به عنوان مواد اولیه بسیاری از منابع نفت و جنگل را نجات دهد.

با کیفیت بالا، تراکم خوب، مقاومت در برابر آب، روغن مقاومت، مقاومت نفوذ، مقاومت خوب حرارتی و مقاومت در برابر دمای پایین.

مناسب برای غذا انجماد، برودتی، تازه یخچال، مایکروویو حرارت، و غیره.

خرید انواع ظروف سرو نوشیدنی

این ظروف در دسته های مختلفی چون: ماگ، استکان، کاپ های قهوه، فنجان، پارچ و لیوان و… تولید می شوند. همچنین دارای تنوع بالایی در مدل های خود می باشند. پس گشتن در بین این همه مدل و تنوع قطعا کار ساده ای نیست. از طرفی زمان زیادی لازم است تا بتوانید همه ی این مدل ها را شناخته و از بین آن ها انتخاب نمایید.

به همین علت اگر بخواهیم کمی کار را برای شما آسان تر نماییم، می تون گفت که این ظروف به دو دسته کلی: 1. سرو نوشیدنی گرم و 2. سرو نوشیدنی سرد تقسیم بندی می شوند. در ادامه با انواع این دسته بندی بیشتر آشنا خواهید شد. سپس انتخاب نمایید که به کدام دسته احتیاج بیشتری دارید. و از بین آن ها مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بسیاری از شما به واسطه شغلتان و کار در قسمت بار سرد و گرم کافه و رستوران ها بیش از بقیه با انواع ظروف سرو نوشیدنی و کارایی آن ها آشنایی دارید. و بالعکس، برخی از شما نیز ممکن است هیچ آشنایی با این ظروف نداشته باشید. در هر صورت با مطالعه این مطالب و مراجعه به فروشگاه رویال پلاستیک کارن می توانید تمام ظروف مورد نیاز خود را مشاهده، مقایسه و با بهترین قیمت خریداری نمایید. بدان آنکه زمان زیادی را صرف گشتن در بازار و خرید حضوری نمایید، می توانید بهترین اجناس را در این فروشگاه پیدا نمایید.

مدل ظروف پذیرایی با طرح هایی خاص

بهتر است شما ظرف شیک مورد استفاده منزل تان را در سه دسته ظروف برای استفاده روزانه و ظروف برای استفاده در مراسم رسمی و ظروف برای استفاده در مراسم غیر رسمی تقسیم بندی نمایید و هر یک از این ظرف ها را در کابینت هایی جداگانه بچینید تا بتوانید در صورت لزوم به آن ها دسترسی داشته باشید.

طرح های ظرف مخصوص پذیرایی از مهمان ها

ظرف های پذیرایی شامل بشقاب های غذاخوری و ظرف های مخصوص سرو دسر و میوه و … هستند و با توجه به اینکه ظرف های پذیرایی نقطه کانونی میز پذیرایی یا میز ناهار خوری محسوب می شوند از این رو بهتر است در انتخاب آن ها دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

اگر تمایل دارید ذوق و سلیقه خود را به مهمان هایتان نشان دهید بهتر است ظرف شیک را از بین طرح ها با حاشیه زیبا انتخاب نمایید همچنین انتخاب رنگی مناسب برای ظرف از اهمیت زیادی برخودار می باشد. از انتخاب ظروف با طرح های شلوغ خودداری نمایید زیرا این طرح ها باعث می شوند تا اشتها کم شود و مهمان هایتان از سرو غذا در این ظرف ها لذت کافی را نبرند.

اگر شما در کابینت های آشپزخانه فضای کافی برای چیدن ظرف های پذیرایی را ندارید بهتر است مدل این ظرف ها را از بین طرح هایی انتخاب نمایید تا بتوانید علاوه بر استفاده روزانه از آن ها برای پذیرایی از مهمان هایتان نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا